|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Claire is een makkelijke prooi"
Jaap maakt zich in ieder geval geen zorgen over zijn plek in de finale. "Ik ga niet weg voor Claire denk ik. Dat weet ik trouwens wel zeker", zegt hij dan ook zelfverzekerd. "Zie je de kans groot of klein in dat Huub Claire wegstemt?", vraagt Brian hem. "Ik weet het niet meer, de ene keer zegt hij ditt de andere keer dat", spreekt Jaap verward uit. "Oké. Claire is een groentje in het spel en makkelijker te manipuleren. Waarom niet met een makkelijkere prooi in zee gaan en dan Gaby weer gaan neuken na een paar dagen. Er komt dan een moment waarop jij weggestemd moet worden en dat is dan heel aantrekkelijk voor hem", oppert de Antilliaan. "Ik voel niet echt meer de passie om er een spannende ontslagronde van te maken. Als ik dan toch geen invloed heb ga ik liever computeren", jammert Jaap. "Tenzij we met iets komen wat Huub niet verwacht", zegt Brian mysterieus. "Dat is als hij Claire eruit stemt en ik haar er in houd", bedenkt de Briellenaar. "Dan moet je wel een reden hebben omdat te doen...", vult Brian hem mysterieus aan. Wat voor een plannen zullen er gesmeed worden?
bron: tien.tv |
|
|