|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huubs tegenaanval!
Huub en Jaap hebben elkaar gevonden in het kantoor. Jaap informeert zijn kompaan over het gesprek dat hij eerder met Brian had. Hij treedt niet erg in details en lijkt duidelijk niet te weten welke kant hij moet kiezen. "Dadelijk gaat Claire mij voorbij door allerlei goodwillstemmen", uit hij zijn angst omtrent het aankomende huwelijk en het mogelijke afblazen daarvan. Huub is het er niet mee eens en zet alles op alles om zijn vriend te overtuigen niet achter team Brian en Amanda te gaan staan. "Nu gaan ze jou nog voor hun karretje spannen ook nog. Ik vind het juist wel mooi als jullie mij aanvallen. Je kan ook met mij op het niet-huwelijk van Brian en Amanda ingaan", begint hij de tegenaanval. Voor wie zou Jaap kiezen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Leuk om te zien dat die kabouter angst heeft en maar klagen over amanda en brain nou nou zeg |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Het kneusje Huub is bang inderdaad.....bang voor zijn eigen positie,bang voor Claire,bang voor Jaap,bang voor zijn schoonvader.....bang voor de buitenwereld!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Dus dat wilt hij amanda en brain pakken met een ruzie hoe dom master plan echt zo dom |
|
|
|
|
tino
|
|
|
laat hem maar lekker zweten, hij moet niet kunnen slapen van angst, dan flipt hij een dezer dagen wel een keer door en als de regie dit dan maar eens een keer volgens de regels afhandeld |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als de regie handeld naar waarheid hadden er al lang verschijdene personen er al lang uit geweest |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op donderdag 03 april 2008 - 17:21 schreef frans-06 het volgende:als de regie handeld naar waarheid hadden er al lang verschijdene personen er al lang uit geweest dan was de kooi leeg geweest |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dan was Jaap allang de winnaar geweest!
Jaap is gewoon flink genaaid!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
dat is waar boudewijn dat klopt |
|
|
|
|
bep38
|
|
|
kan mij niet zoveel schelen wie er wint als het maar niet Huub is |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het zijn stuk voor stuk allemaal winnaars, ze krijgen allemaal hun poen waar ze recht op hebben,of je het iemand gunt of niet dat is een ander verhaal |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Puur angst van Huub zijn kant. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
dus dat hij kan niet zonder jaap jaap moet alles voor hem doen en hij maar springen als een kind van omdat hij zelf niks kan enge kabouter |
|
|
|