BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik vind onze oude plannen ook mooi"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 02 april 2008 - 18:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik vind onze oude plannen ook mooi"

Trouwen is gewoon superelaxed en ik kan het verweven in mijn spel tegen Brian en Amanda", probeert Huub zijn grote vriend over te halen. "Ik vind onze oude plannen best mooi", luidt Jaaps weerwoord. "Dat kan ook met Claire erbij, dan houden we die huwelijkslijn die is supersterk", gaat Huub onverstoorbaar verder. Zijn grote vriend lijkt nog steeds niet erg overtuigd. "Ik zou me niet zo maar voor het karretje van Brian laten spannen. Je moet laten zien waar je voor staat! Dat je mijn teammattie bent en dat je me niet laat vallen. Brian is gewoon te bang om zonder jou te spelen!", probeert Huub nog. Hij besluit dit deze avond tegen Brian te gebruiken tijdens het eten. "Het is heel simpel, Brian en Amanda zijn onze tegenstanders en die moeten kapot. Eén ding staat nog steeds Jaap, jij of ik wint De Gouden Kooi. Denk er maar even over na. We zijn toch een team? Ik zie je zo", zegt Huub die duidelijk geïrriteerd is door Jaaps in twijfeltrekking van hun team. Dan geeft hij Jaap even de tijd om na te denken en hij verlaat het kantoor. "K*tzooi", is het enige wat Jaap nog te zeggen heeft. Het is duidelijk dat hij nu geen enkel idee heeft van wat hem te doen staat...

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 02 april 2008 - 18:37   quote  deeplink  
Ja goed eg om lekker over de ruzie van brain en amanda te hebben een beetje laat en dom kabouter
tino
 tino - donderdag 03 april 2008 - 09:03   quote  deeplink  
Jaap moet kiezen, maar niet voor die kabouter

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik vind onze oude plannen ook mooi"

0.0047760