BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Sta op en leef!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 02 april 2008 - 18:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Sta op en leef!"

Claire voegt zich na een ommetje door de tuin weer bij haar verloofde in de Private Room. "Gaat het?", vraagt ze geïrriteerd aan Huub. "Jullie zijn gewoon een stel no-no's bij elkaar", uit Huub zich. "Jezus Huub, je loopt er echt tegen aan vandaag hè!", vraagt Claire hem. "Ja, denk je dat ik het leuk vind om jullie te vertellen wat jullie allemaal moeten doen. Het wordt me gewoon te gemoedelijk in huis. De enige die de ruzie in stand houden zijn Amanda en ik. Ik heb een teammaat waar ik de meest gekke shit mee kan doen en die zit zich in het kantoor al dagenlang af te vragen wat hij moet doen. Ik denk, sta op en leef!", vertelt Huub zijn vriendinnetje die nog steeds een beetje boos is dat Huub zijn frustraties op haar botviert. "Brian en Amanda zijn zo passief, en zelfden 'first movers', maar ze zijn zowaar nog meer 'first movers' dan jullie. Er valt hier best wat te winnen, namelijk de rest of your life", probeert Huub tot Claire door te dringen. Ze luistert aandachtig...

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 02 april 2008 - 18:59   quote  deeplink  
Ja gooi een blok hout en laat ze weer oppakken zeg maar hoog en laag springen ze doet het het enigste wat ze kan is roken en meer niet en wat palma zei hiiihhihhihih nep wijf zeg bah

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Sta op en leef!"

0.0062539