BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Rachel ook aan de paal!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 02 april 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Rachel ook aan de paal!

Rachel gaat vanavond meedoen aan de paaldansles van Suzanne. Ze maakt zich echter ergens zorgen over. "Ik hoop niet dat mijn zaakje eruit wordt gebonjourd, ik zou het verschrikkelijk vinden als dat gebeurd", zegt de gastspeelster tegen Suzanne. "Zal ik toch maar even een andere onderbroek aan doen?", vraagt ze de paaldanseres. "Dat lijkt me wel verstandig", grinnikt Suzanne. "Is paaldansen niets voor jou?", vraagt Suzanne later als Rachel een meer solide, roze slipje heeft aangetrokken. "Ja, maar je hebt natuurlijk dat als ik op mijn kop hang dat mijn pruik eraf valt", lacht Rachel. Ondertussen is het wachten op Amanda die er wel erg lang over doet om zich in haar danskleren te hijsen...

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - woensdag 02 april 2008 - 21:59   quote  deeplink  
ik zeg maar zo onze lieve heer heeft hele rare kostgangers, dit is dan een afspiegeling van deze maatschappij
tino
 tino - donderdag 03 april 2008 - 09:10   quote  deeplink  
net als huub : hoeren en homo's, daar houdt hij van, zeker vergeten ??
frans-06
 frans-06 - donderdag 03 april 2008 - 09:17   quote  deeplink  
ja inderdaad zoals jij verder op heb geschreven een afspiegeling van de maatschappij,een normaal mens leent zich hier niet voor,voor geld doen ze alles en niet te vergeten in opdracht
frans-06
 frans-06 - donderdag 03 april 2008 - 09:30   quote  deeplink  
nee hoor ik zie genoeg ,het hele progamma is een hoeren en homo zooi met drank drugs en niet vergeten list en bedrog,op een uitzondering na en dat is jaap en ik hoop nog steeds dat hij gaat winnen,die is bijdehanter dan de rest ,hij gebruikt zijn hersens tenminste een hele slimme jongen vergis je niet in hem

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Rachel ook aan de paal!

0.0045139