BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Persiflage is in de maak!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 03 april 2008 - 11:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Persiflage is in de maak!

Amanda en Jaap zijn inmiddels in het kantoor verzeild geraakt. De twee zitten grinnikend achter de computer. Ze zijn namelijk de persiflage aan het bedenken en het schiet al aardig op. "Dan knippen we de pruik van Rachel in een blonde boblijn!", roept Amanda. "En we bestellen een kok vanavond!", voegt Jaap toe. "We doen het na in de huiskamer zodat iedereen het ziet. Huub moet het zien en denken 'what the fuck, ik word belachelijk gemaakt'", gaat hij verder. "Vanavond doen we de date met een ketting en oorbellen en dit weekend hun eerste keer in de Master Bedroom. Dan maandag de Gaby-imitatie. Maar met wie ga ik dan onder de douche staan?", vraagt de Briellenaar zich af. "Mijn opblaaspop natuurlijk", antwoordt hij zelf. "En dan hebben we dinsdag het aanzoek!", zegt hij trots. Amanda is het er helemaal mee eens en Jaap heeft nog iets slims bedacht. "Ricardo speelt Rachel en ik speel emo-Jaap. Dan kan ik dus altijd zeggen van dat heb ik niet gezegd en dan kan Huub me niets maken!", bedenkt hij zich. Amanda snelt direct weg om Ricardo erbij te halen zodat hij weet wat Rachel te wachten staat vandaag!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Persiflage is in de maak!

0.0050129