|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik heb geen negatieve kanten, ik ben perfect!"
Voordat de Miljonairs naar de jeu de boules baan lopen, moet Huub nog wat kwijt. "Terror-Jaap was echt top. Jammer dat hij nu weg is...", deelt de Oldenzaler mee. Jaap reageert mat. "Ik ben helemaal niks, ik ben gewoon schaap-Jaap. Ik volg jou gewoon, jij weet alles toch zo goed?" "Dat klopt. Ik heb geen negatieve kanten, ik ben perfect", zegt Huub. Hij zegt vervolgens dat hij heus wel weet dat Brian hem heeft gevraagd om samen te werken. "Wat nou als ik degene ben die om samenwerking heeft gevraagd?", vraagt Jaap naar de bekende weg. "Dan stem ik je er keihard uit jongen, dat hebben we afgesproken", antwoordt de kleine miljonair. Gelukkig maar dat Jaap Brian en Amanda nog heeft...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Huilebalk die Huub. Eindelijk komt Jaap met een tegen offensief naar Huub toe. Ik kon Jaap wel knuffelen. Nu maar hopen dat alle plannetjes doorgaan en Huub en/of Claire het hek uitrennen. Dan moet hij zijn eigen bruiloft betalen en dan zal hij er wel vanaf zien de laffaard, jankerd. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Hij heeft weer geen negatieve kanten, dat ventje is een en al negatief, de jankerd moesten ze in een tbs kliniek duwen |
|
|
|
|
|