|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Heeft Huub het gehaald?
Een auto komt voor de Villa gereden en Huub stapt uit. Hij is terug van zijn theorie-examen. Zal hij het gehaald hebben? Hij heeft in ieder geval wel een grote glimlach op zijn gezicht! Hij loopt meteen naar Claire en Ricardo, die in de Private Room zitten. Zij weten alleen van niets... Huub neuriet wat en wappert met een papiertje, van zijn examen. "Heb je je theorie gehaald?", vraagt Ricardo verbaasd. "Natuurlijk heb ik mijn theorie gehaald!", zegt Huub blij. Claire is ook helemaal blij voor haar vriendje. "Waarom heb je het niet gezegd?", vraagt Ricardo, maar Huub wilde natuurlijk een grote verrassing hebben, als hij zou slagen. Hij vertelt over hoe het examen ging en dat het best druk was. Voordat hij de zaal binnenging heeft hij iedereen nog gek zitten maken. "Ha, iedereen die gaat zakken is een sukkel!", riep hij dan ook, vertelt hij. "Twee foutjes", zegt hij over de uitslag. "Met het examen gaat het precies zo. Ik kom gewoon binnen met dat papiertje", zegt hij zeker. Voor nu gefeliciteerd, Huub! Bij het echte examen zullen we wel verder zien!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
zo huub dat heb je alvast binnen nu het rijexamen nog je kan het proficiat jongen |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
maar hij is zo klien als zn lengte hij weet wanneer amanda moet afrijden maar zegt het niet hij heeft derijinsructeur gevraagd niet de datum van ex te zeggen en die jojo vreet wel de mars van amanda op maar doet mee met huub amanda weet niet dat ze 9april ex heeft waarom doet rtl hieraan mee julie hebben toch voor die lessen betaald en zijn er toch ook bij gebaat dat ze het haalt waarom dan deze jaloersheid van huub hij is toch zo slim maar hij weet ook dat als amanda iest leert ze het ook kan hij gunt het haar gewoon niet die zielig kabouter |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
amanda hoeft niet haar theorie te leren ze begrijpt alles ze kan alles? dus waarom die jalouzie naar huub toe ,ik dacht dat jullie toch echt wel een klein beetje iemand wat zou gunnen ,maar wat blijkt nee dus,en janneke hoe lang en breet ben jij zelf |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nou ik gun het die kabouter wel, misschien waait hij wel van de motor af.... |
|
|
|