|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire en Huub in overleg
Claire en Huub besluiten even overleg te gaan plegen in de Chill Room. Ze merken natuurlijk wel een beetje de spanningen vanaf Amanda, Brian en Jaap en beseffen dat ze zich wel even moeten voorbereiden. "Even een gameplan voor de komende tijd", noemt Huub het. Hij vertelt dat het een feit is dat de andere drie aan het samenspannen zijn om Claire eruit te krijgen én dat het een feit is dat het tussen Amanda en Brian niet zo goed gaat. "Ik kan me voorstellen dat Lieke en Nadia Amanda hebben gewaarschuwd, van zo laat je je toch niet behandelen", vertelt Huub. Hij maakt ook aan Claire duidelijk dat ze zich kan gaan bewijzen. De vraag is alleen: hoe? Claire zegt ook niet helemaal te weten hoe ze Jaap kan pakken... Zal er nog een plan komen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
haha hij heeft jaap gewoon aan het lijntje gehouden en ook claire hij sprak nog uit toen hij dacht dat claire samen met jaap zpu kunnen gaat werken ,,ik ga haar ten huwelijk vragen dan kan ze me niet wegstemmen,, hij zei ook nog dat hij de beste positie had omdat hij die twee aan het lijntje kon houden dus mooi zo jaap ,kiest voor zich zeg weg met de kabouterman |
|
|
|
|
tino
|
|
|
claire snapt het toch niet en die smurf is eindelijk goed bang |
|
|
|