BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Bezoek van Bart!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 03 april 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Bezoek van Bart!

Brian en Jaap staan even buiten voor wat tactiekbeprekingen als de poort langzaam opengaat. Een rode auto stopt en er stapt een man uit en loopt naar de voordeur. Zoals wel vaker gebeurt, wordt er niet meteen open gedaan maar uiteindelijk komt daar Huub aan. "Gozer!", roept Bart meteen. "Claire bezoek!", roept Huub. Zodra de Tilburgse ziet dat het Bart uit Big Brother 1 is vliegt ze hem in de armen. "Ga even zitten druktemaker, ik kom namelijk niet voor jou", lacht Bart om de hysterie van Claire. "Ben jij Claires broer?", vraagt Amanda verbaasd als ze zich voorstelt. "Jullie vinden het misschien vreemd dat ik Claire ken, maar ik ben samen met haar broer beroepsmilitair geworden", legt de ex-Big Brother kandidaat uit. Waarvoor zou hij op bezoek komen?

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 03 april 2008 - 22:54   quote  deeplink  
Ik begrijp niet waarom ze die bart gekozen hebben echt ze hadden beter iemand anders kunnen nemen want hij kent claire ook dus dit is niet fair
lisbeth
 lisbeth - donderdag 03 april 2008 - 23:47   quote  deeplink  
Bart was bij Big-Brother I al een kwal en uitgesproken hij zal even vertellen hoe het is om naar huis te gaan. Hij had toen ook al niet mogen winnen dusnu hij erbij gehaald wordt ben ik ervan overtuigt dat de gouden kooi ook bedrog is. Het is inderdaad allemaal van tevoren uitgestippeld. bah.
bep38
 bep38 - donderdag 03 april 2008 - 23:56   quote  deeplink  
Ja. knuffel ruud was leuker bij big brother
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 04 april 2008 - 00:11   quote  deeplink  
Ja die was pas tof knuffel ruud
frans-06
 frans-06 - vrijdag 04 april 2008 - 08:59   quote  deeplink  
lisbeth ik wil niet graag reageren op jou, maar mijn complimenten dat je naar anderhalf jaar eindelijk eens in gaat zien dat het list en bedrog is gefeliciteerd
janeke
 janeke - vrijdag 04 april 2008 - 09:17   quote  deeplink  
bart de vrien des huize bij claire bart die samen met claire haar broer werkt sinsd wanneer en waar heeft hij zijn titel behaald
hij is een uitslover die inde villa is om calire haar spel te spelen
het is niet voor niets dat ze opeens poiejopie doet maar zelfs niet doet maar wel wil winnen
deze bart is bezig jaap bang te maken denkt hij wat gaat het bart aan wat de bewoners nade kooi gaan doen ik hoop dat ze bart samen de kooi uit verjagen
hij is gewoon een pion van claire
zelfs in bb was deze bart al een irietant bluffend ventje
janeke
 janeke - vrijdag 04 april 2008 - 09:18   quote  deeplink  
amanda jaap brian en huubje vertrouw bart niet hem niets van julie plannen
laat hij maar claire helpen die heeft hulp nodig
frans-06
 frans-06 - vrijdag 04 april 2008 - 09:38   quote  deeplink  
waar zijn jullie nou zo bang voor?het is allemaal doorgestoken kaart,er is er niet een die zonder poet daar weggaat,de villa krijgt niemand ,waarom kwam lieke o.o.o wat leuk proberen om huub een hak te zetten ,en om amanda te waarschuwen voor haar skattie ze werden nog alletwee uitgemaakt voor hoeren ?nu komt bart en worden ze bang voor wat?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Bezoek van Bart!

0.0049700