BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda de presentatrice!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 03 april 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda de presentatrice!

Brian en Amanda gaan samen het persoonlijke gesprek met Bart aan. De re-integratiecoach richt zich eerst op Amanda. "Zou je na de Kooi weer in een kledingwinkel willen werken?", vraagt hij haar. "Nee, ik ben nu 20 en ik wil andere dingen doen", antwoordt de Amsterdamse zelfverzekerd. "Zoals?", spoort Bart haar aan. "Ik heb mijn nagelstyliste diploma, ik volg paaldans cursussen en ik dans in een groep", somt Amanda op. "Ik zou ook graag een programma willen presenteren", raakt ze op dreef. "Zijn sommige dingen wat haalbaarder dan de andere?", vraagt Bart dan. "Dat presenteren is moeilijk, maar waar een wil is, is een wet en ik heb er vertrouwen in!", antwoordt ze meteen. Nou, dat is duidelijk!

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - donderdag 03 april 2008 - 23:19   quote  deeplink  
een progamma willen presenteren? ga eerst eens langs bij de logopedie,en ga dansen in een club en paaldansen daar hoor jij thuis, op de wallen hebben ze wel werk voor jou, dat is het enigste waar jij goed in bent slettebak
bep38
 bep38 - donderdag 03 april 2008 - 23:57   quote  deeplink  
Jeetje niet zo schelden, laat dat over aan een ander forum
frans-06
 frans-06 - vrijdag 04 april 2008 - 09:05   quote  deeplink  
is dit schelden? nee hoor in mijn ogen niet het is de waarheid,of jullie het leuk vinden of niet ,zelfs haar skattie zegt dat ze een hoer is
italiangirl
 italiangirl - vrijdag 04 april 2008 - 09:50   quote  deeplink  
hahaha dia Amandel , ze heeft best wel humor... misschien kan ze 'savonds bij die 2babes lekker praten over seks, dat is haar expertise
tino
 tino - zaterdag 05 april 2008 - 09:10   quote  deeplink  
kunnen ze frans uitnodigen, die weet er volgens zijn eigen zeggen ook een hele hoop vanaf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda de presentatrice!

0.0075960