BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian en Amanda gaan vooruit!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 04 april 2008 - 09:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Brian en Amanda gaan vooruit!

Brian en Amanda lijken door de verslechterde verhoudingen in het andere team weer te groeien. Huub denkt de liefjes steeds te pakken te nemen met het feit dat hij wel zo loyaal is om te trouwen met zijn vriendinnetje. Zodoende wil hij het Amanda inwrijven dat zij en Brian nog geen huwelijk in het vooruitzicht hebben. De twee voelen zich echter totaal niet aangesproken. Sterker nog, ze zijn juist heilig overtuigd van hun liefde voor elkaar. "Tussen ons is er tenminste sprake van echte liefde", krijgt de Oldenzaler dan ook vaak te horen. Na een onstuimige periode van veel ruzies lijken de Antilliaan en zijn meisje dan ook eindelijk weer vooruitgang te boeken!

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - vrijdag 04 april 2008 - 11:28   quote  deeplink  
wat heet echte liefde?als je echt verliefd bent maak skattie je niet uit voor hoer,maar je bent zo dom hij gebruikt jou gewoon hoe bang ben jij van hem ,wie heeft jou gewaarschuwt ?lieke nadia en de rest,hij laat jou vallen als een baksteen, hij zal eerst nog even profiteren om jou geld er door heen te draaien , dan kan jij wieberen dag mannie,jou eigen woorden ik val nu eenmaal op verkeerde mannen,ben jij nou zo hardleers of kun jij niet buiten de sex ik denk het laatste
tino
 tino - vrijdag 04 april 2008 - 15:41   quote  deeplink  
wie zijn er eigenlijk allemaal gebruik door de kabouter-smurf ?? Juist, te veel om op te noemen.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 04 april 2008 - 17:05   quote  deeplink  
daar zijn die domme dozen toch zelf bij,en ze vonden het nog lekker ook,dus wat is er mis mee,en als hij niets te neuken heeft belt hij gaby,en die word ervoor betaald,dus tino zo dom is ons huubke niet
frans-06
 frans-06 - vrijdag 04 april 2008 - 22:46   quote  deeplink  
merty is dit niet zo dan of zie ik alles verkeerd,ook vergeten hoe huub amanda lag te beffen , oude koeien uit de sloot halen wat die tino neer zet allemaal, kom eens met wat nieuws,het zooitje in de kooi hebben stuk voor stuk hulp nodig zodra ze buiten de poort komen,ik niet laten we het hier maar bij laten
tino
 tino - zaterdag 05 april 2008 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 april 2008 - 22:46 schreef frans-06 het volgende:
merty is dit niet zo dan of zie ik alles verkeerd,ook vergeten hoe huub amanda lag te beffen , oude koeien uit de sloot halen wat die tino neer zet allemaal, kom eens met wat nieuws,het zooitje in de kooi hebben stuk voor stuk hulp nodig zodra ze buiten de poort komen,ik niet laten we het hier maar bij laten
snap ik niet waarom je je toch laat verleiden om op iedereen commentaar te geven, hoofdzakelijk op die ratten of die del.
Ben je soms jaloers op ze ???
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 05 april 2008 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 april 2008 - 15:41 schreef tino het volgende:
wie zijn er eigenlijk allemaal gebruik door de kabouter-smurf ?? Juist, te veel om op te noemen.
Iedereen is gebruikt en zal gebruikt worden, Huub claimt altijd de brains achter de aktie te zijn, maar wie goed kijkt ziet dat hij alle credit naar hem toetrekt, terwijl Jaap degene is die het doet, Eric de mastermind was achter Huub en Eric.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian en Amanda gaan vooruit!

0.0060429