BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Aan de telefoon met Mike!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 04 april 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Aan de telefoon met Mike!

Brian en Amanda lopen na het avondeten door naar de Private Room. Brian belt z'n broer Kenneth. "Hé Brother!", roept Brian enthousiast. Kenneth is duidelijk blij om de stem van zijn broertje te horen. "Ik heb je heel wat te vertellen!", zegt Kenneth. Hij vraagt Brian wel om over een uurtje terug te bellen. De Antilliaan stemt hier mee in en bedenkt dat hij Mike ook wel met een telefoontje zou kunnen verrassen. "U spreekt met Max Euwe", grapt Brian. Mike heeft hem niet door en zegt dat Brian maar met z'n manager moet bellen. Gelukkig kan Mike vertellen dat hij het heel erg naar z'n zin heeft buiten de kooi. "Ook met de dames en op mijn werk gaat het goed", vertelt hij trots. Voordat het gesprek tot een einde komt vraagt Mike nog hoe het gaat tussen hem en Amanda. "Ik maak me zorgen. Jullie hebben te veel tijd met elkaar. Zorg dat je je niet gek laat maken", waarschuwt Mike de Antilliaan. Brian kan hem gelukkig geruststellen. Amanda praat ook nog even met hem en kijkt vrolijk naar Brian. Het stel lijkt weer helemaal gelukkig met elkaar de laatste dagen!

bron: tien.tv
tino
 tino - zaterdag 05 april 2008 - 09:19   quote  deeplink  
gelukkig, kunnen ze zich concentreren op Miss Marlboro en de smurf

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Aan de telefoon met Mike!

0.0053908