|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda mist haar moeder...
Amanda heeft een lieve kaart van haar moeder gekregen. Eerst moet ze lachen om de lieve woorden die ze leest, maar daarna komen de tranen. "Ik mis mijn moeder zo erg", vertrouwt ze haar vriendje toe. "Oh lieffie, ik word er ook een beetje verdrietig van", antwoordt Brian. Hij houdt haar in z'n armen en streelt liefkozend door het haar van de brunette. "Het liefst loop ik nu de kooi uit om haar te zien, het is al zo lang geleden", snikt Amanda. Daar weet Brian niet veel op te zeggen. "Nog een paar weken schatje", zegt hij troostend. Sterkte Amanda, nog heel even volhouden!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
alles komt goed meisje laat je niet gek maken door de andere want de vader van jaap heeft zijn eigen ook niet in de kooi laten zie wil ook niet voor camera,s kop op even vol houden je doed het goed |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Dat klopt die wilt dat ook niet nou ze zijn niet allemaal zo media geil als sommige mensen. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee die ma wil zeker niet op tv bang voor herkennig hahahaha de kooi raakt ten einde dus ma moet ff wat laten horen naar een jaar ,geen telefoontje zelfs niet collect,kind wees gelukkig met zo,n moeder die nooit naar jou omkijkt,ze moet haar ogen uit haar kop schamen,geen wonder dat jij zo diep gezonken bent,ze ruikt weer geld |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
hahhaha je streamt weinig is wel te merken want als je dat wist had je ook geweten dat ze haar moeder al gesproken had maar ja je bent een beetje achter tja je opmerkingen ook dus te weinig geld om te betalen zeker zodat je wel op de hoogte kan zijn wel een beetje jammer |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als er een is die achter loopt ben jij het ,nee haar surogaat moeder komt regematig langs en belt iedere week ,als haar dochter belt is ze er niet of ligt op haar bed neemt niet de moeite om voor haar kind uit bed te komen,wie loopt er achter jij dus ga je pamper verschonen strontbroek en laat mij met rust,hoeveel zakgeld krijg jij eigenlijk in de week?wat voor belang heb jij erbij hoeveel geld ik heb? |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
Zeker weten Merty denk ook dat frans toen niet had betaald ik heb het gezien en gehoort amanda heeft 3 keer haar moeder gesproken en post gehad zou die frans niet media geil zijn want die wil volgens mij graag met zijn kop op tv moet ie even wachten en zich opgeven voor big-brother eerste week eruit als ze zijn kop zien |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
haar surogaat moeder komt zo vaak dat zelfs de rat er verdrietig van word ,nou dat wil wat zeggen |
|
|
|