BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Dat zal veel van de kracht van Huub afnemen"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 05 april 2008 - 15:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Dat zal veel van de kracht van Huub afnemen"

In de hele Villa zijn alle lichten al aangesprongen en is iedereen wakker. Claire gaat haar Huub wakker maken met een lekker ontbijtje op bed. Wat verwent ze haar aanstaande toch... Brian en Jaap gaan even samen naar buiten om te kletsen. "Door dat parodiehuwelijk ontnemen we hem de sleutel van de show. Het is natuurlijk heel mooi als wij de show overnemen met dat parodiehuwelijk. Dat zal veel van de kracht van Huub afnemen", vertelt Jaap. "Wij ontnemen hem de kans om in de picture te staan en dat wil hij graag: in de picture staan", voegt Brian toe. "Ik wil heel graag honderd procent met Huub spelen, maar dat lukt niet met Claire. Maar aan de andere kant wil ik met jou en Amanda samenwerken om Claire weg te krijgen", vertelt de grote Miljonair over zijn samenwerking. "Ik denk dat de positie die je nu inneemt, veel beter is dan niks doen", bemoedigt Brian hem. Het lijkt erop dat Jaap deze gesprekken met Brian wel fijn vindt!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Dat zal veel van de kracht van Huub afnemen"

0.0062541