BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik wil er wel hoerig uitzien vanavond!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 05 april 2008 - 18:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik wil er wel hoerig uitzien vanavond!"

Na het paaldansen is Amanda ontzettend blij. Ze heeft een trucje onder de knie waar ze al een tijd op oefende. Suzanne is ook blij voor Amanda en blijft nog even een drankje drinken. Rachel is inmiddels helemaal klaar en komt ook de keuken binnen. De blonde paaldanslerares vertelt dat ze Eric van de week heeft gezien. Rachel vindt dit erg interessant om te horen en vraagt wat dingen aan de paaldanslerares."Zei je dat ik gauw weer met 'm uitwilde?', vraagt Rachel nieuwsgierig. Suzanne moet lachen en zegt dat Eric dat vast wel weet. De gastspeelster is inmiddels met haar hoofd bij de mooie mannen die vanavond de Villa zullen betreden."Kan je een hetero rapper aan de haak slaan?", informeert Amanda. "Nee hoor, maar ik wil er wel gewoon hoerig uitzien!", antwoordt Rachel lachend. Nou dat is gelukt, ze ziet er prachtig uit vanavond!

Ze heeft het helemaal gehad met al die 'shebang'

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik wil er wel hoerig uitzien vanavond!"

0.0040910