BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap zit in zijn rol!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 05 april 2008 - 19:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Jaap zit in zijn rol!

Het toneelstukje gaat maar door. Terwijl Jaap een verhaal houdt over zijn emo-kant en zijn terror-kant en zijn zogenaamde relatie met Gea in het paardenhok, komt wel stukje bij beetje de boodschap van hun act boven drijven. "Ik heb ook centjes neergelegd, ik wil ook naar de miljoen", roept Rachel. "Als ik maar met jou naar de finale ga", zwijmelt Jaap. "Maar Jaap, dan zit je wel in een hele goede situatie. Dan kan je of met terror-Jaap naar de finale, of met Rachel", roept Huub die doorheeft dat het verhaal over hem en Claire gaat. "Wat wil je eten?", vraagt Jaap dan aan Rachel. "Wat jij wil. Ik eet wat jij wil, ik drink wat jij wil, ik rook wat jij wil", giechelt Rachel. "Als ik post ga lezen, dan wil ik dat jij met mij de post gaat lezen. En ik verbied jou ooit eten te bestellen met Brian en Amanda zonder een meerderheid van stemmen", schreeuwt Jaap die helemaal in zijn rol zit. "Kom, we gaan nu de post lezen in de Private!", vervolgt de grote Miljonair zijn tirade en sleurt Rachel van haar stoel. Brian barst in klappen uit. Dat was deel één van de parodie op Huubs relatie met Claire.

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap zit in zijn rol!

0.0080552