BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Het heeft er wel even ingehakt"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 05 april 2008 - 20:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Het heeft er wel even ingehakt"

Brian en Jaap hebben een nabespreking van hun toneelstuk in het kantoor. "Het heeft er wel even ingehakt", zegt Jaap onmiddellijk. "Ik zie Claire zich amper mengen in het gesprek van mij en Huub. Ik zie Claire nadenken", vervolgt Jaap. Brian is vooral trots op het gedeelte waarin hij duidelijk maakte dat hij Huub en Claire heeft afgeluisterd en heeft opgevangen dat Claire twijfelt over het huwelijk. "Huubs oren waren rood. Hij had er niet op gerekend, en toen we die erin gooiden schrok hij wel. Dat had hij niet verwacht", lacht Brian. "We doen dit omdat we weten dat Huub een spelletje met Claire speelt", concludeert Jaap. "Heeft het effect gehad?", vraagt Brian hardop af. "Wel op Claire, en daar gaat het om. Ik zie haar nadenken", mompelt Jaap. De mannen besluiten dat ze steeds tussen hun stukjes door Claire blijven vragen of ze er nog over na heeft gedacht. Ze pakken het serieus aan, zijn ze oprecht bezorgd om Claire of zien ze dit meer als leuke grap?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Het heeft er wel even ingehakt"

0.0045778