BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda bezorgd om huwelijk!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 05 april 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda bezorgd om huwelijk!

Terwijl Jaap en Brian op kantoor zitten, zitten Rachel, Claire en Amanda op de bank. De persiflage van Jaap en Rachel heeft Claire misschien toch aan het denken gezet, en Amanda ziet dat ook. "Je hebt gezegd dat je er wel eens over twijfelt, dat heb je me zelf verteld. Je denkt toch eerst na voor dat je een jawoord geeft?", vraagt Amanda zich af. Rachel vraagt zich af hoe het kan dat Claire nu al van haar aanstaande houdt. "Na een dag kan je echte liefde voelen. Ik ben heel anders opgegroeid dan jullie, maar ik voel me gewoon goed hierbij", legt Claire uit. Het antwoordt van de Tilburgse drijft Amanda bijna tot wanhoop. "Echte liefde gaat niet over een dag! Daarom denk ik van: dat is jouw naïviteit. Je doet jezelf pijn. Vertrouwen groeit. Ik ben bang dat jij keihard op je bek gaat, meissie", zegt de Amsterdamse bezorgd.

bron: tien.tv
fredfik
 fredfik - zaterdag 05 april 2008 - 20:27   quote  deeplink  
jaloers amanda....het druipt er af!!!!!
moesie
 moesie - zaterdag 05 april 2008 - 20:40   quote  deeplink  
HOEZO JALOERS ...........???????????Het gaat om het begrip al na 1mnd je JA woord te geven
johan13
 johan13 - zaterdag 05 april 2008 - 20:42   quote  deeplink  
tuurlijk amanda is jaloers op een fake-huwelijk tussen een kaboutertje en een ja-knikker
moesie
 moesie - zaterdag 05 april 2008 - 20:52   quote  deeplink  
Ja een Fake.........is het zowiezo en dat is volgens mij ook wat amanda bedoeld,die ja knikster moet eens het spel voor haar zelf gaan spelen maar niet in de schaduw van de kabouter
tino
 tino - zaterdag 05 april 2008 - 21:12   quote  deeplink  
die kabouter speelt altijd over de rug en gevoelens van iemand anders, nu is hij weer aan het slijmen met Jaap.
bep38
 bep38 - zaterdag 05 april 2008 - 21:27   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat ze gaan trouwen, valt claire lekker op haar smoel
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 05 april 2008 - 21:40   quote  deeplink  
en Huub loopt nu al Rachel te bedreigen zoals hij Lieke, Luc en Eric heeft gedaan, wat een zieligheid is het toch arme Jojo, pleurt toch naar huis stuk ongeluk. niets anders dan dreigen en bedreigen, Claimte dat Brian niest zelf durft< nou wat doet die lul zelf dan? helemaal niks nakkes nada, hij spant Jaap weer voor zijn karretje.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 06 april 2008 - 04:07   quote  deeplink  
als er een wel jaloers is dan is die kabouter wel hoor denk toch echt niet dat amanda een rede heeft om jaloers te zijn voor e begrijp alleen niet hoe dom en stom en achterlijk iemand voor het spel kan zijn en doen
italiangirl
 italiangirl - zondag 06 april 2008 - 08:44   quote  deeplink  
ik denk ook niet dat dellie jaloers is op Claire, maar wel op het feit dat dat zij niet is gevraagd door papapara Brian..... en inderdaad laat ze lekker trouwen die twee ze komen zichzelf nog wel tegen!
fredfik
 fredfik - zondag 06 april 2008 - 11:37   quote  deeplink  
de rat ligt op de bank,hoop dat ie op flikkert
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 06 april 2008 - 12:44   quote  deeplink  
Amanda zo jaloers op die kutkabouter en zijn elfje, ze zou zo graag zelf met Huub trouwen uhu, NOT. en een leuk feestje met mooie jurk kan je ook hebben zonder trouwbeloftes te doen.
fredfik
 fredfik - zondag 06 april 2008 - 13:30   quote  deeplink  
we zullen het zien,als de bruiloft is.ik verheug me nu al op dat gezicht van de del

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda bezorgd om huwelijk!

0.0054399