|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik weet niet wat ik over een jaar doe..."
Amanda en Rachel zijn lekker aan het tutten voor vanavond. Wat zien ze er weer prachtig uit! Huub en z'n verloofde praten ondertussen even na over het gesprek tussen Amanda en Claire. "Laat ze maar lekker praten. Amanda is gewoon jaloers dat Brian niet met haar wil trouwen", meent de Oldenzaler. Claire kan zich dat wel voorstellen en vertelt dat ze Amanda duidelijk heeft gemaakt dat ze spel en relatie strikt gescheiden houdt. "Jaap en jij hebben ook een verleden. Ik kan me voorstellen dat jij hem niet wil laten vallen", zegt de Tilburgse. Daarna vertelt ze verder over haar discussie met Amanda. "Je hebt toch niet tegen Brian en Amanda gezegd dat je over tien jaar nog bij me bent?" vraagt ze aan Huub. "Welnee Claire, ik weet nog niet eens wat ik volgend jaar doe!", zegt de kleine Miljonair serieus. In ieder geval is het echte liefde tussen de twee...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
steek maar in je zak, clairke, spel en liefde gescheiden houden, hahahah. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
die twee schoften gaan dadelijk de boel verzieken als luc komt en die doos dacht dat ze wat over ricardo kon vertellen over iets wat hij had doorverteld terwijl die jongen niets had gehoort |
|
|
|
|
|