BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub en Jaap maken plannen...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 05 april 2008 - 21:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub en Jaap maken plannen...

Terwijl het bezoek in de Villa arriveert, spreken Jaap en Huub de plannen door voor vanavond. "Als Brian vanavond dronken is, ga ik allemaal dingen zeggen die ik dan later gewoon ontken. Dan wordt Brian gek", zegt de Oldenzaler. Hij heeft met Claire overlegd en zij heeft gezegd dat ze haar vriend daarin gaat steunen. Huub heeft nog meer in petto voor vanavond. "Brian gaat natuurlijk heel erg emotioneel als een soort Tupac die plaat voor z'n moeder doen. We kunnen het gewoon verstoren door er tussen te gaan staan ofzo", zegt de kleine Miljonair grinnikend. Jaap moet lachen, en lijkt zelf ook vastberaden om Brians avond te verstoren. "We moeten gewoon kijken hoe het loopt. We kunnen ook gewoon de stekkers uit de luidsprekers trekken", zegt hij lachend. Dat wordt nog spannend!

bron: tien.tv
tino
 tino - zondag 06 april 2008 - 09:53   quote  deeplink  
de k"tkabouter speelt het weer over de rug van Jaap en heeft weer eens een keer totaal geen greintje respect voor iemand anders en clairke.....zij zal haar vriend gaan steunen, zeker weer de hele avond klef doen, peukje roken en hinneken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub en Jaap maken plannen...

0.0062379