|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap saboteert de boel!
Tijdens het derde nummer van Brian krijgen Jaap en Huub toch hun zin. Jaap heeft zijn hoed opgezet en trekt een aantal draden van de dj-set los. Alle muziek valt weg en Jaap pakt de microfoon. "Ja, het feest is voorbij. Ik ben moe en ik wil slapen", roept de grote Miljonair naar het onthutste gezelschap. Hij vertelt dat hij Brians nummer 'ruk' vindt en dat ze beter naar zijn plaat kunnen luisteren. A capella begint hij 'Japio' te zingen en een enkeling zingt met hem mee. Huub kijkt vanuit een hoek toe en lacht zich helemaal rot. Vervolgens begint Jaap ook te sneren naar Brian. "Waar is papa. Papa kwam nooit meer thuis!", zingt hij. Brian kijkt niet blij maar gaat er niet op in. "Aangezien het zo stil is, laten we een groepsgesprek houden met vijftig man. Laten we het hebben over de relatie van Brian en Amanda", oppert hij. Na een half uurtje heeft de dj de draden weer aan elkaar gekregen en gaat de muziek weer aan. Toch weer wat terror tijdens het feestje...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Jaap maakt er weer een geweldig feestje van
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
Jaap moet het weer opknappen en die kutkabouter staat weer in zijn vuistje te lachen, ik snap niet dat Jaap dit niet in de gaten heeft, ik dacht dat hij slimmer was, maar hij doet precies wat die smurf hem zegt en begint nu ook al de familie er bij te halen. Laag gezonken deze avond, Jaap. |
|
|
|
|
|