BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Het feest - de evaluatie! Jaap is een echte gangmaker!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 06 april 2008 - 01:42   quote  deeplink  
Het feest is in volle gang en eindelijk is het voor ons streamers ook weer een leuk feestje!

Hieronder mijn observaties:

Chantal
Chantal, je weet wel, die samen met Katie, je weet wel, dat meisje die met een volle mond bij Huub uit bed liep (filmpje)), ooit samen bij Huub in bed lagen, is er weer en heeft de opdracht gekregen om Huub te zoenen en heeft daar (volgens eigen zeggen) ALLES voor over!
Helaas voor ons is ze al erg dronken en Huub nog steeds aan het alcohol verbod dus dat zal niet gaan werken!

Jaap
Jaap heeft een top avond denk ik zo en geniet van al het vrouwelijk schoon en heeft al weer meerdere borsten mogen voelen en kneden etc. Dronken Chantal heeft al weer meerdere keren nep-sex met Jaap gehad waarbij Jaap goed gebruik maakte van leuke camerashots door Chantals rokje omhoog te tillen.
Jaap heeft ook aan Chantal beloofd dat als zij het huwelijk tussen Huub en Claire verstiert, dat Jaap dan haar borstvergroting zal betalen en dat ziet ze helemaal zitten!

Ricardo / Rachel
Rachel speelt het spel goed mee en doet flink 'haar' best om iedereen duidelijk te maken dat EmoJaap en Rachel een stel zijn en overacteert zeer duidelijk dat EmoJaap 'haar' man is!

Brian
Brian heeft z'n single ten gehore gebracht die ik zelf gemist heb dus daar doe ik geen uitspraken over. Er is wel een miesje met krullen die erg veel aandacht aan hem geeft en dat heeft hij snel afgekapt en kwam dat snel aan Brian vertellen.

Amanda
Amanda is dronken! En goed ook! Brian heeft er (nog) geen problemen mee en Amanda wil zoals gewoonlijk als ze dronken is erg graag dat er wat vrouwelijke meisjes blijven slapen en Brian vondt ook dit (nog) geen probleem. Een blonde haagse als ik het goed hoor, is constant bij Amanda in de buurt en ze dansen zeer intiem dus dat kan zomaar een triotje worden....
Ook een donkere schone wil blijven slapen en Amanda heeft goedkeuring van achter gehad dat ze haar later deze week mag opbellen om te blijven slapen wat ze wel ziet zitten.

Huub
Huub heeft natuurlijk z'n plakboek aan iedereen laten zien ook al wilden ze er eigenlijk niets van zien maargoed... dat zit nou eenmaal in z'n hoofd ofzo!
Verder heeft Huub volgens mij in 2 uur tijd geen 1 woord met Claire gesproken maar wel volop met diverse dames in gesprek geweest maar verder niets bijzonders.

Claire
Staat er maar een beetje bij, danst wat, zal vast zeggen dat het een heel leuk feest is maar er komt WEER niets uit dus daar heb je niet veel aan dus zal er verder geen woorden aan vuil maken.
tino
 tino - zondag 06 april 2008 - 10:26   quote  deeplink  
prima observaties Boudewijn, vooral van het "verloofde" stelletje. Als haar ogen nu nog niet open gegaan zijn, dan gebeurt het nooit meer totdat ze wakker wordt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Het feest - de evaluatie! Jaap is een echte gangmaker!

0.0055179