BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Liep ik in mijn string rond?'

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 06 april 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Liep ik in mijn string rond?'

"Jaap? Heb ik gisteren ook in mijn string rondgelopen?", vraagt Ricardo plotseling aan Jaap die achter zijn krant zit verscholen. "Je was naakt", antwoordt deze. "Nee, zoiets zou ik nooit doen. Maar heb ik in mijn string rondgelopen?", vraagt de gastspeler nogmaals. "Ook, maar je was naakt", merkt Jaap nogmaals op. Met een pijnlijk gezicht stort Ricardo zich op de bank. "Ik was echt lam. Ik denk dat ik op mijn lamst was", mompelt hij dan. "Je wilde de hele tijd aan mijn piemel zitten. Ik kon merken dat je al een tijd geen seks had gehad", vertelt Jaap met een serieus gezicht. "Echt?", roept Ricardo onthutst. "Ik had mijn kans op anaal. Ik dacht, als ik nu niet weg ga dan verkracht hij me", verzint Jaap er nog bij. "Wat heb ik allemaal gedaan", fluistert Ricardo waarop hij zijn gezicht achter een kussentje verstopt. Tja, koning alcohol heeft zijn sporen weer achtergelaten.

Arme Ricardo...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Liep ik in mijn string rond?'

0.0062029