|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Twee sites twee meningen (Nowlive.eu)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Dat Huub het de komende week weer slecht op TV afgebeeld zal worden blijkt alweer aan het verhaal op de site van 10. Daar schrijft men dingen die totaal verzonnen en gelogen zijn. Hier enkele citaten uit een stuk wat op 10 staat. quote:“Huub beloofde de afgelopen weken voortdurend monogamiteit, maar vanavond laat kwam er toch een andere kant naar boven.” Maar wij zijn ook wel benieuwd of Claire zich vermaakt heeft. Of zal ze zich de hele avond hebben geïrriteerd aan Huubs flirterige gedrag? Zal Claire dit zomaar over zich heen laten komen, met een huwelijk in het vooruitzicht? Huub zal morgen vast het één en ander uit te leggen hebben… Naar ons weten heeft Huub zich normaal gedragen waar niets over te zeggen is. Zijn denkwijze over monogamie is niets nieuws en is nooit onder stoelen of banken geschoven. Maar er zullen ook weer mensen zijn die daar anders over denken. Wie is er nu objectief, zij of wij? Het kan aan mij liggen maar zoals tien.tv het opgeschreven heeft klopt het precies. Ik heb het hele nagesprek tussen Claire en Huub gevolgd (zo moesten even apart zitten omdat de dj sets etc werden opgeruimd) en Huub heeft inderdaad gezegd dat hij monogamiteit niet kan beloven!
Ik vindt dat NIET iets waar je als Claire zijnde je zomaar overheen moet kunnen zetten. Ja, Huub heeft altijd gezegd dat hij niet in monogamiteit geloofd, maar hij heeft wel degelijk meerdere malen gezegd dat hij nu hij gaat trouwen WEL monogaam zal blijven. Daarbij komt dat Huub de laatste 3 uur van het feest geen woord heeft gezegd tegen Claire die er maar een beetje bij zat (lees Het feest - de evaluatie! Jaap is een echte gangmaker!) en als ik Claire zou zijn zou ik me daar heel erg aan gestoord hebben!
En Claire is volgens mij zelfs zo dom dat ze met alles nog akkoord gaat ook! Maar dat zegt meer over Claire dan over Huub!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik kan echt niet begrijpen dat er mensen zijn (het moeten wel Huub fans zijn) die niet inzien dat wat Tien schrijft precies de inhoudt bevat zoals het ook daadwerkelijk is gegaan, dus mijn oproep aan diegene die dezelfde mening hebben:
leg mij nou eens uit waarom het niet zou kloppen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
snuffel
|
|
|
Beste Boudewijn,
Bij hun eigen populairiteitspoll scoort Huub zo'n beetje 70% en toen ik dat meldde dat je daar uit kon opmaken dat het een Huubsite is kreeg ik een BAN.De leden worden eigenlijk zo door de site beinvloed en gestuurd dat het ten nadele is van de andere spelers.Deze leden struinen ook andere site's af om voor Huub op te komen. Ben dan zelf als oud Huubfan overgestapt naar Amandafan. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Boudewijn
Ik begrijp wel dat je deze vraag hebt maar weetje net wat snuffel schrijft je mag niks zeggen over kabouter maar nu achteraf nu ik het zeker weet ook bevestiging gehad van andere je wordt gelijk gebant van de site als je iets maar negatief zegt over huub dat wordt niet toegestaan maar ja het is de fam. van die kikker die de site heeft opgericht ze zeggen wel dat niet zo is maar waarom bannen ze zoveel mensen die iets negatief zegt over hem ik bedoel alles en alles moet maar positief zijn voor hem dus ja hun zullen alles zeggen dat het hokje maar voor brain en amanda is en dat huub maar negatief in de uitzending wordt gezegt dit zodat ze meer sympathie krijgen voor die kikker.Dus de stelling die ze daar hebben staan is gewoon bullshit ik ben wel zo blij dat ik nooit vip lid ben geworden een beetje die kikker fam. geld potje laten vullen dus echt niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
bep38
|
|
|
Yep ik heb ook een ban, wist niet waarom, maar nu wel, bedankt. Wist natuurlijk wel dat het een huubsite is met die moderators zijn wel een beetje vreemd aan het doen bij now-live. Ik had eigenlijk geen interesse wie er won, maar nu wel, iedereen mag winnen behalve Huub ( de kabouter) |
|
|
|
|
bep38
|
|
|
Oh ja en wie is de kikker fam? |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
ik ben ook iemand die een BAN heeft gehad ik had altijd het gevoel dat ik me moest verdedigen,en dat ik niet voor mijn eigen mening uit mag komen,op huubje zijn site maar wat ik nu lees wordt me heel veeeeeeeeel,..... duidelijk ik heb SLY zovaak een berichtje gestuurd of dat allemaal zo maar kon, om te schrijven(te slim voor woorden...) over andere spelers,dat bleef ik steeds herhalen,tot het moment dat ik ook eens iets terug schrijf en ja wat denk je ...............ja een BAN... maar een ding wie het laatste lachtlacht het BEST |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
Boudewijn het klopt, geen 100 maar 200procent ik heb het zelf gehoord en gezien,gelukkig wel .....Boudewijn dit heeft verder geen enkele uitleg meer nodig. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik bedoel het niet specifiek over Nowlive, maar gewoon in z'n algemeenheid.
Hebben de meeste Huub fans gewoon zo'n tunnelvisie ontwikkeld dat ze niets anders meer willen en kunnen inzien? (tunnelvisie wikipedia)
Huub fans... laat u horen! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Met mijn studenten heb ik het een paar keer over DGK gehad en ook over de emoties van fans op verschillende fora. Ik kreeg te horen dat als je geen fan bent van Huub ( het beestje gewoon bij zijn naam noemend) je een ban krijgt als je een negatief bericht plaatst. Dus ik dacht, ik ga het uitproberen. Ik heb mij behoorlijk negatief uitgelaten over Huub en heb hem zelfs een bijnaam gegeven. En bingo, een ban voor maar liefs 999 dagen. Het is niet normaal hoe bezeten ze op Nowlive reageren. De manier waarop de verslagen geschreven worden werkt agressie in de hand. Tot nu toe verbaal maar het zou mij niet verbazen als het ook fysiek geweld zal worden. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2008 - 20:26 schreef Boudewijn het volgende:Ik bedoel het niet specifiek over Nowlive, maar gewoon in z'n algemeenheid. Hebben de meeste Huub fans gewoon zo'n tunnelvisie ontwikkeld dat ze niets anders meer willen en kunnen inzien? ( tunnelvisie wikipedia) Huub fans... laat u horen! het is geen tunnelvisie meer maar verafgoden van die kabouter, het begint te lijken op de tijd van pim fortuin. ik zeg erwel direct bij dat pim wel zinnige uitspraken had en ik huub niet vergelijk met pim( zou een belediging zijn van pim) maar de situatie bijna wel gelijk is. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Johan, ik ben het met je eens. |
|
|
|
|
snuffel
|
|
|
ik ben blij dat er zoveel reageren op het bannen van Nowlive.Iets of iemand zou er wat aan moeten doen.Het is populariteits vervalsing tegenover de andere spelers en dat mag niet mee wegen in een eventuele winnaar dadelijk op 22 mei.IK hou dit onderwerp even in de gaten. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik denk dat de regie op de hoogte is van wat er op Nowlive aan de hand is. Er wordt ook flink afgegeven op de regie en met name op dhr. De Mol en Mevrouw Fens. De verwensingen zijn niet mis. Dit alles heb ik voor mijn ban kunnen gelezen. |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
Snuffel hoe wil je dat in de gaten houden dan, want ik neem aan dat jij ook een ban hebt of heb ik dat mis |
|
|
|
|
donna08
|
|
|
Eindelijk eens mensen die er hetzelfde over denken. Ik heb ook een ban, nog nooit een lelijk woord gezegd daar, maar negatief zijn over Huub of opkomen voor je eigen mening is taboe. Sly is alleen niet zo snugger. Je kan via anonieme proxyservers (deze verbergen je IPadres, waardoor je IPban geen nut meer heeft) perfect inloggen op Nowlive, wellicht een beetje langzaam, maar zo kijk ik nog dagelijks op Nowlive. En het gaat van kwaad tot erger. Ze zetten aan tot haat daar. Ik sta dan ook versteld van het feit dat er vrouwen van 57 zijn, die zo afgeven en schelden op Amanda en Brian, dat is iets wat ik nou nooit zou verwachten.
Zo ook op het duistere zaken topic, hier heb ik meerdere malen wat gepost over duistere zaken rondom Huub in de kooi (een kennis van mij werkt bij het productieteam - Huub zou er bij ontslagrondes al twee keer anoniem uit zijn gestemd, dit heeft de regie niet toegelaten, vanwege zijn populariteit). Dit werd echter meteen verwijderd, 3 keer, met als gevolg een ForumBan met de reden: "Wie heeft de langste adem".
Nowlive zet mensen op tegen Brian en Amanda en nu ook Jaap (sinds zijn veranderde speltactieken), de nieuwstopics worden steeds en steeds subjectiever, terwijl ze blijven beweren dat ze een objectieve nieuwssite zijn.
Kunnen wij hier niet iets tegen doen?? Een brief?? Iets anders?? Het is namelijk inderdaad populariteitsvervalsing. Al het geld van de VIP's, reclames en enquetes zijn maar voor 1 doel. Hier moet iets aan te doen zijn. |
|
|
|
|
donna08
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2008 - 17:25 schreef Merty het volgende:Boudewijn Ik begrijp wel dat je deze vraag hebt maar weetje net wat snuffel schrijft je mag niks zeggen over kabouter maar nu achteraf nu ik het zeker weet ook bevestiging gehad van andere je wordt gelijk gebant van de site als je iets maar negatief zegt over huub dat wordt niet toegestaan maar ja het is de fam. van die kikker die de site heeft opgericht ze zeggen wel dat niet zo is maar waarom bannen ze zoveel mensen die iets negatief zegt over hem ik bedoel alles en alles moet maar positief zijn voor hem dus ja hun zullen alles zeggen dat het hokje maar voor brain en amanda is en dat huub maar negatief in de uitzending wordt gezegt dit zodat ze meer sympathie krijgen voor die kikker.Dus de stelling die ze daar hebben staan is gewoon bullshit ik ben wel zo blij dat ik nooit vip lid ben geworden een beetje die kikker fam. geld potje laten vullen dus echt niet Ook ik heb een ban, maar het is niet de achterban van Huub die de site hebben opgebouwd, dat zijn de mensen van de goudenkooifan. zij hebben nowloive groot gemaakt, en toen zijn er problemen gekomen, mensen moetsen telkens naar Luxemburg om de site weer netjes te krijgen, en de huidige eigenaar stak al geld in eigen zak, en in Huub, want die maakte hem weer groot. en nu alle reclames etc, word uitbesteed in smsjes en een deel aan hemzelf, onkosten noemt hij dat. terwijl de gehele site en kadoos voor Huub door oudere mensen en fanatieke Huubfans word betaald. Alles wat Brian doet is slecht laag bij de grond,mensen die tegen Huub zijn bedreigd, en je word voor van alles uitgemaakt, maar 1 ding is zeker, dezelfde lui die nu tegen ons te keer gaan, die grijpen straks Huub. wanneer hij niet aan hun verwachtingen voldoet, wedden? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
er zouden net zo goed, mensen zijn die bij nowlive wel kunnen kijken die dan toch de tekst gedeeltelijk of in zijn geheel kunnen doorspelen. via de hyves van Palma kan je ook stukjes lezen van Nowlive, het is afschuwelijk wat ze daar allemaal vertellen voor leugens en haatdragend zijn zelfs naar Netty. Brians moeder. wij hebben hier ook verkapte bezoekers van Nowlive, die alles door spelen, en die dan zorgen dat Sly mensen zou moeten bedreigen. drie zijn al heel goede bekenden hier, en doen zich zo nu en dan voor als Jaap fans. maar blijven misselijke lui. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Boudewijn, uit al het bovenstaande blijkt duidelijk dat Now Live doorgestoken kaart is en dat ook verschillende mensen van nowlive hier infiltreren, ik noem geen namen maar iedereen hierboven heeft al eens met het schelden van deze personen te maken gehad. Wat Claire betreft : ze komt er wel achter als ze zo dom is dat trouwen door te laten gaan, hoe snel de kabouter een aantal vriendinnen heeft, vooral als hij van zijn achterlijke met tunnelvisie besmette fans nog een keer of twee mag "optreden" na de kooi, groupies (meisjes van 16-18 jaar) genoeg. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Niet alleen dat Tino. Vergeet niet dat Claires oudste broer Ivo niet met huub aan de telefoon wilde gaan zitten, dat moet Claire toch ook al duidelijkheid geven? lijkt mij zo. Helaas domme arme zielige Claire. en nog dommere arme zielige fans, die nu dus weddingpresentjes sturen en geld uitgeven aan deze kabouter. voor zijn so called huwelijk. Hoe dom en blind DEZE mensen zijn lijkt mij wel weer duidelijk, helemaal ziek geluld door die telefoon verkoper, zijn fans geloven hem en blijven achter hem staan. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
erg genoeg, maar ze weten niet beter en zijn een klein beetje hetzelfde als de smurf, anders liet je hem toch vallen als een baksteen. Trouwens ik mis het verhelderende commentaar van ene Frans hier, zou hij tegen zoveel tegenstanders niet het lef hebben om te gaan schelden. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Die mis ik ook Tino echt maar ik zei je toch hij heeft geen geld meer dus tja.
En wat betreft wat donna08 schrijft helemaal mee eens maar sly is een neef van die kabouter hoor dus die site is wel degelijk door de fam. van die kabouter op gericht zo hadden ze ook altijd dat Brian informatie kreeg en dathij de lieveling van de buren was bla bla Maar de laatste tijd heeft hij zelf informatie gekregen waar hij niks mee kan dat wel maar toch nadia mike en lieke hadden met amanda gesprek gehad en daar heeft hij niet mee geluissterd mmaar dat is hem in zijn kabouter oor toe gefluisterd.
Zo ook het feit dat amanda gisteren aangaf aan tafel dat kabouter ging huilen en dat ze aub geen aangifte moest doen toen greep de plasma in zag je hoe rood hij werd en hoe hij aan het trillen was die man had er allang uitgemoeten en dan mag iedereen het over hebben dat brain sneaky is dat is hij niet alles wat hij doet zijn agressief zijn en zijn uittingen maar wat Kikker doet is stiekem.
En wat ik nog meer achterlijk vind is ddat ze bij nowfuckinglive.eu steeds maar met een topic komen mensen we zijn geen fam. van kikker heb respect voor iedereen scheld elkaar niet maar ze roepen het zelf af dit soort taal daar kicken ze op ze willen zelfs naar de goudenkooi verder met bigbrother ik betaal ze geen stuiver stelletje gekken daar alles wat met die kikker t e maken heeft zijn lossers meer ook niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
stiekem en smerig doen is hem met de paplepel ingegeven. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2008 - 20:44 schreef Mrs.B het volgende:Met mijn studenten heb ik het een paar keer over DGK gehad en ook over de emoties van fans op verschillende fora. Ik kreeg te horen dat als je geen fan bent van Huub ( het beestje gewoon bij zijn naam noemend) je een ban krijgt als je een negatief bericht plaatst. Dus ik dacht, ik ga het uitproberen. Ik heb mij behoorlijk negatief uitgelaten over Huub en heb hem zelfs een bijnaam gegeven. En bingo, een ban voor maar liefs 999 dagen. Het is niet normaal hoe bezeten ze op Nowlive reageren. De manier waarop de verslagen geschreven worden werkt agressie in de hand. Tot nu toe verbaal maar het zou mij niet verbazen als het ook fysiek geweld zal worden. ======================================================== fysiek geweld is er lang daar. helaas, bij de meeste mensen die Huub benoemd in de kooi, heeft hij ook geprobeerd bij Jensen, nu ze kregen nul op request, helaas bezitten deze lui zeker een tunnelvisie. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
En wat betreft wat donna08 schrijft helemaal mee eens maar sly is een neef van die kabouter hoor dus die site is wel degelijk door de fam. van die kabouter op gericht zo hadden ze ook altijd dat Brian informatie kreeg en dathij de lieveling van de buren was bla bla Maar de laatste tijd heeft hij zelf informatie gekregen waar hij niks mee kan dat wel maar toch nadia mike en lieke hadden met amanda gesprek gehad en daar heeft hij niet mee geluissterd mmaar dat is hem in zijn kabouter oor toe gefluisterd. ==================================================== helaas niet alleen nu. mevrouw Deborah Flenz fluiterd hem vaker dingen in het vieze oortje dan de dgk kijker wil weten. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
die zitten in een lange tunnel en durven er niet meer uit te komen, bang voor de echte waarheid |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2008 - 11:25 schreef tino het volgende:die zitten in een lange tunnel en durven er niet meer uit te komen, bang voor de echte waarheid laat ze de tunnel van frankrijk naar engeland nemen, en dan ff daarblijven. |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
iik vraag me echt af wat kun je hier aan doen,want als ik zo lees wat hier geschreven wordt is het geen eerlijk spel meer maar vervalsing in alle opzichten ,jammer, TALPA RTL dat jullie zo met mensen om gaan die het spel WEL eerlijk willen spelen.DUS WAT KUNNEN WE ER AAN DOEN SAMEN............. |
|
|
|
|
bep38
|
|
|
Laat now-live toch,je moet er niet over schrijven en je moet er ook niet meer op gaan kijken, krijgen ze nog meer hits. Ik vind dit een leuk forum en wat kan ons nu now-live schelen. Zijn toch erg a-sociaal bezig. Dus Donna 08 Niet meer stiekem kijken, mag dus niet meer van bep38 kus kus |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2008 - 17:02 schreef snuffel het volgende:Beste Boudewijn, Bij hun eigen populairiteitspoll scoort Huub zo'n beetje 70% en toen ik dat meldde dat je daar uit kon opmaken dat het een Huubsite is kreeg ik een BAN.De leden worden eigenlijk zo door de site beinvloed en gestuurd dat het ten nadele is van de andere spelers.Deze leden struinen ook andere site's af om voor Huub op te komen. Ben dan zelf als oud Huubfan overgestapt naar Amandafan. Beste snuffel bij hun eigen populariteitspol scoort Huub zo hoog, omdat er massaal smsjes worden ingekocht en op deze manier worden stormram sms berichten verstuurd in 1 x, jammer voor Huub dat de andere bewoners hierdoor een aantal websites, op attend zijn gemaakt, wat nowlive kan en de achterban van Huub, kunnen de andere bewoners ook |
|
|
|