|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire in tranen!
De Tilburgse Miljonair krijgt een collect call van haar oudere broer Ivo. Als zij Brian vraagt om contactpunten uit de gezamenlijke pot krijgt ze een harde nee voor haar kiezen. Claire die zelf te weinig contactpunten heeft om het gesprek aan te nemen is ten einde raad. Gelukkig biedt Huub hulp en wil hij wel voor Claire het gesprek aan nemen. De Tilburgse vindt het allemaal erg moeilijk en barst in tranen uit. Omdat ze zelf niet haar broer kan spreken stemt ze uiteindelijk toe dat Huub haar collect call overneemt. Als de Oldenzaler op het telefoontje wacht krijgt hij een zure boodschap. Ivo wil niet met Huub praten en zo krijgt Claire niet te horen wat Ivo haar zo graag wilde vertellen. Claire barst in huilen uit...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
jammer hij moet mischien wel iets over het trouwen vertellen want hij wil huubje niet spreken |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Huub had Claire (zijn toekomstige vrouw) toch aan contactpunten kunnen helpen? Maar nee, het nieuwsgierige Oldenzaaltse aagje wilde weer zelf alles horen. Die Claire is helemaal krankzinnig dat zij wat met die sadistische Huub wil. Ik gun de villa mar aan één: JAAP. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ja maar hij mocht met haar broer praten met zijn punten dan mocht clair niets zeggen maar haar broer wil huubje niet spreken dat is dan toch duidelijk |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
rat je bent zo smerig bezig, als jij tegen het huwelijk bent van clair? ben jij zeer onsportief om haar geen contactpunten te geven en dat ivo niet met huub wil praten zal hij wel een gegronde reden voor hebben |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ze mogen van de redaktie geen punten van elkaar aannemen |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
Dan is er toch nog iemand in haar FAM.. met gezond verstand, die niets, en dan ook niets met hem wil delen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
waarom maag brian en amanda dat dan wel is wel erg vreemd? |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker weten haar broers willen clair niet met huubje delen en als ze het nu in een brief schrijven dan maakt de redaktie het zwart want die willen een trouwpartij in de kooi nog voor 22 mei |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
welke ouder neemt hier genoegen mee om je dochter te laten trouwen met iemand die ze een blauwe maandag kent ,een ieder weet hoe hij in elkaar steekt,ik snap die clair zelf niet dat zij zo ,n domme zet heeft gedaan, maar het is nog niet zo ver ik denk zelf dat dit hele huwelijk niet door gaat |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
domme dooooooooooooooooos he het matras van tilburg haar papa zei dat ze zoveel nare dingen mee had gemaakt in die sportschool ja maar daar laad ze niets over los wij hier weten wel beter |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Ik las in de Telegraaf van vrijdag trouwens dat dat huwelijk helemaal wordt geënsceneerd. Moet van "achter" om het nog een beetje spannend te maken. Claire mag Huub helemaal niet. Ze weet wel dat hij een medogenloze rat is. En wie de winnaar wordt is ook al bij "insiders" bekend. Dat wordt Brian. De redactie wil hiermee laten zien dat er ook allochtonen kunnen/mogen winnen. En daarna is over en uit. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2008 - 19:20 schreef frans-06 het volgende:rat je bent zo smerig bezig, als jij tegen het huwelijk bent van clair? ben jij zeer onsportief om haar geen contactpunten te geven en dat ivo niet met huub wil praten zal hij wel een gegronde reden voor hebben hoevaak heeft die kabouter punten niet weggeven en toen was het goed spelinzicht. brain weigert punten te geven en dan is het onsportief. ze zitten daar niet om andere spelers te behagen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2008 - 19:20 schreef frans-06 het volgende:rat je bent zo smerig bezig, als jij tegen het huwelijk bent van clair? ben jij zeer onsportief om haar geen contactpunten te geven en dat ivo niet met huub wil praten zal hij wel een gegronde reden voor hebben Ook ik vindt dit juist een zeer goed gespeeld spel van Brian. Daar is helemaal niets smerigs aan en Huub zou altijd hetzelfde gedaan hebben!
Wel een strakke actie rtouwens dat Ivo niet met Huub wil praten! Maar oh oh oh oh dat Claire niet snapt dat Ivo dan waarschijnlijk iets tegen of over Huub aan Claire wil vertellen om mogelijk het huwelijk te doen stoppen. Maar nee... Claire heeft dat gewoon niet door ofzo... dat snap je toch gewoon niet! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ja daarom hoevaak wordt het niet gezegt en geschreven dommmmmmmmmmmmmme doos ze snapt het niet matras van tilburg |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
ALS die domme DOOs maar een peukie heeft en een glazie in haar hand ist haar verder goed DOM, DOM, DOM,DOM en nog veel dommer, |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Claire wil toch het spel spelen ? Welcome in the cage, zou ik zeggen. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
clair wil zeker spel spelen maar naar 22 mei ja op het tilburg,s matras je doe ze er maar wat langer over voor ze genoeg geld bij elkaar heeft gespaart mattrassen genoeg voor clair in tilburg ze kijken er daar al naar uit en clair wil niet voor niets in amsterdam gaan wonen ver uit de buurt dan he doooooooooooooooos |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
er zijn er wel meer die gewaarschuwd worden en er ook geen acht op slaan ,er zitten twee hele domme dozen in de kooi daar komen ze wel achter als het te laat is |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik vraag mij nog steeds af of het geen spel is van Claire. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zo met zich laat sollen. Ik hoop echt dat het spel is van haar kant zo niet mag ze gratis bij mij langskomen. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
echt helemaal gratis kan niet hoor je kan zomaar niet voor niet haar doosje vullen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Neeeee Reetje076; ik bedoel professionele hulp. Een psycholoog/psychiater misschien ? |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ha ha ha die is goed neem dan heel haar fam.ook gelijk onderhanden is ook hard nodig |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Net goed voor haar ze moet ook begrijpen ze zit in een spel nu en als het haaar niet bevalt moet ze oprotten kom op ze kan het |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat clair een domme zet heeft gedaan is vers een, maar of het door gaat is vers twee ik heb mijn twijfels hier over,maar wat zit er in de kooi? en wat heeft er in gezeten toch allemaal gooise matrassen,op een enkele uitzondering na,het zijn stuk voor stuk goed kope dellen ik kan er niets anders van maken |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
als claire het niet aankan dan huppelt ze maar de poort uit ,zo simpel als claire zelf haar broer heeft gelijk met huubje praat je niet die geef je een stomp op zijn bek |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
en ze luisterd naar niemand behalve oompje huubje ik hoop dat ze door de paarde bak wordt gehaald met hele trouwjurk aan ziet claire dan niet dat huubje haar juist wil omdat de hele ratteplan haar voor hem heeft gewaarschuwd en als claire haar fam te hard gaat praten geeft huubje ze allemaal op hun donder en zegt je dochter is niets waard ja gewoon leukkkkkkkkkkkkkkkkkk |
|
|
|
|
tino
|
|
|
snelste oplossing : Huubje mag drinken en een feestje organiseren, probleem huwelijk opgelost of Clair gaat het weer begrijpen, dan is ze inderdaad voor geen enkele redenen vatbaar. Ze zit nu al zo ver, uiteraard zelf gekozen, onder de duim van die smurf dat ze bang voor hem is. Ze mag nu de telefoon niet opnemen van hem, hij moet het doen....goede vooruitzichten !!! |
|
|
|