BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wil je het wel snappen?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 06 april 2008 - 19:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Wil je het wel snappen?"

"Ik heb nog wel een vraag voor Brian eigenlijk. Als Amanda drinkt dan krijgen jullie daar altijd ruzie over. Vond je het gisteren dan ook irritant of niet omdat je zelf ook dronken was?", vraagt Huub zich af. "Het is heel slecht voor haar keel", antwoordt Brian. "Jij houdt Amanda gewoon klein", concludeert Huub. "Ja hoor! Ik ben drie keer per week ladderzat!", lacht Amanda de Oldenzaler uit. "En wat zei Mike dan tegen jullie aan de telefoon?", gaat Huub door. "Wij hebben een relatie, ook wij hebben ruzie!", gaat Amanda er fel op in. "En je vriendinnen zeggen tegen je dat je je niet zo moet laten behandelen door Brian", laat de Oldenzaler weten. "Wil je het wel snappen?", wordt Brian ook een beetje geïrriteerd. Het lijkt er niet op dat ze hier nog gaan uitkomen...

bron: tien.tv
tino
 tino - maandag 07 april 2008 - 09:38   quote  deeplink  
laat die smurf eens in de spiegel kijken en dan pas over een relatie van anderen beginnen, had hij maar zo'n relatie in plaats van met zo'n zombie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wil je het wel snappen?"

0.0048978