|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Persiflage deel twee!
Door de ruzies door heeft Jaap nog een aankondiging. "Ik voel me heel rot over gisteravond. Het was een mooi feest maar wat ik gisteren heb gedaan met Chantal bij het keukenblok, coïtus genitalis... Dat ging te ver. Maar jij bent de enige waar van ik hou", richt hij zich tot Ricardo. "Na De Gouden kooi zou ik dat nooit doen. Ik wil gewoon zeggen met deze bloemen, daarmee koop ik je om.. Ik kan wel een heel verhaal ophangen maar dat doe ik niet. Hier heb je bloemen dus sorry voor die acties maar ik ben wie ik ben en als jij daar niet mee kan leven... Daar moet jij over nadenken", gaat de grote Miljonair verder. "Ik heb voor het eerst in mijn leven bloemen gekregen!", roept Ricardo vrolijk uit. "Accepteer je dat zomaar, bloemetje er tegen aan en het is weer helemaal goed?", gooit Brian wat olie op het vuur. "Nu is het toch goed", laat Ricardo weten met zijn neus in de bloemen. "We hebben ook goed gepraat", laat Jaap nog weten. "Dat bewijst maar weer dat je van me houdt", zegt Ricardo trots. "Je komt er weer mee weg", lacht Brian. "Aard van het beestje", grinnikt Jaap. En Claire en Huub lachen als boeren met kiespijn...
bron: tien.tv |
|
|