BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Heeft Jaap nieuwe vrienden?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 06 april 2008 - 19:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Heeft Jaap nieuwe vrienden?

Wanneer Amanda en Brian zich terug trekken buiten in de tuin, doet Jaap een verwoede poging om Claire en Huub af te luisteren in de Private Room. Het lukt de Briellenaar ook nog! Trots als een pauw snelt hij naar zijn nieuwe vrienden toe om hen wat te vertellen wat hij zo juist heeft opgevangen. "Ik hoorde dat Claire heel veel vriendjes heeft gehad!", roddelt Jaap. "Maar zien ze jou nu niet met ons praten?", vraagt Amanda aan de grote Miljonair. "Ik vind het alleen maar leuk als ze denken wat doet Jaap daar. Maar kennelijk heeft ons gesprek van net wel effect!", glundert de Briellenaar. " Maar ze is allang over allemaal gasten gegaan?", vraagt Brian ter bevestiging. De grote Miljonair knikt en geeft Brian nog een advies voordat hij het tweetal verlaat. "Als je nog meer wil horen moet je ze nu gaan afluisteren! Met Jaap als vriend, heb je geen vijanden nodig!", roept hij zijn bijna legendarische mantra...

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - zondag 06 april 2008 - 20:10   quote  deeplink  
het is te hopen japio pak die kikker en die doooooooooooooos
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 06 april 2008 - 21:38   quote  deeplink  
ja ga er voor trap op die kikker wordt hij weer lekker gek en maakt hij weer de fout go jaap je kan het
tino
 tino - maandag 07 april 2008 - 09:42   quote  deeplink  
ze noemen haar niet voor niets de tilburgse matras

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Heeft Jaap nieuwe vrienden?

0.0051500