|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Roze wolk
Huub en Claire zwijmelen over hun huwelijk. Uitgebreid zijn ze al aan het fantaseren over de jurk, de gasten en ga zo maar door. "Heb jij nooit over het huwelijk nagedacht?", vraagt Claire nieuwsgierig aan Huub. "Nee", laat de Oldenzaler nuchter weten. "Wel heb ik van dat ik bij de altaar sta en dan zie ik die twee rijen mensen voor me en dat jij komt oplopen met je vader. Ja, dat zie ik wel voor me", laat een verliefde Huub weten. "Ik weet zeker dat het een sprookjeshuwelijk wordt!", gaat hij verder op de romantische toer. "Dat moet ook!", beaamt de Tilbugse Miljonair. En twee zweven verder op een roze wolk...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
en monogamiteit,dat is ook een onderdeel van het huwelijk,maar dat is Claire op haar roze wolk weer ff vergeten....daar komt ze hopelijk nog op tijd achter,voor ze ja zegt!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
nee want ze is zo een media geil en ze zei vanmiddag nog toen kikker vroeg wat bedoelen ze met sportschool toen gaf ze toe dat ze een relatie heeft gehad maar dat met de mannen met wie ze ging dat waren bekende mannen ja dat verklaart een heleboel. Ze zegt dat Amanda een hoer is maar zij is nog meer een hoer en een domme hoer |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2008 - 21:55 schreef Merty het volgende:nee want ze is zo een media geil en ze zei vanmiddag nog toen kikker vroeg wat bedoelen ze met sportschool toen gaf ze toe dat ze een relatie heeft gehad maar dat met de mannen met wie ze ging dat waren bekende mannen ja dat verklaart een heleboel. Ze zegt dat Amanda een hoer is maar zij is nog meer een hoer en een domme hoer let op je taalgebruik |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik denk dat Ivo, haar broer haar wilde waarschuwen vanmiddag met de collect-call. Maar ze had geen punten genoeg. Toen Huub de punten wilde betalen werd er vanuit de regie gezegt dat Ivo hem niet aan de telefoon wilde. Dus..........??????? |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
claire is niet van haar rozxe wolkje afgegaan zoals papa had gezegd ze luisterd naar niemand ze moet het maar voelen ze vraagd zich ook niet af wat wil mijn broer ze vraagd zich af hoe haar jurk eruit gaat zien echt een domme doos is het ja . |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2008 - 09:27 schreef janeke het volgende:claire is niet van haar rozxe wolkje afgegaan zoals papa had gezegd ze luisterd naar niemand ze moet het maar voelen ze vraagd zich ook niet af wat wil mijn broer ze vraagd zich af hoe haar jurk eruit gaat zien echt een domme doos is het ja . ze woont de dicht bij de efteling, zal ze wel een seizoenkaart voor hebben, dan krijg je deze tic. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Papier hier. Huub hier. hahahaha |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2008 - 21:55 schreef Merty het volgende:nee want ze is zo een media geil en ze zei vanmiddag nog toen kikker vroeg wat bedoelen ze met sportschool toen gaf ze toe dat ze een relatie heeft gehad maar dat met de mannen met wie ze ging dat waren bekende mannen ja dat verklaart een heleboel. Ze zegt dat Amanda een hoer is maar zij is nog meer een hoer en een domme hoer tenminste geen woord van gelogen, Tilburgs matras? nu dat moet wel, ze lag wel heel snel in bed weer na de hoer GAby, ook zo lekker, ja condoom gebruikt, die kabouter denkt dat het zijn puntmuts is, een regulier condoom is een vuilniszak voor Huub zijn wiebertje. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Claire is iets geheimzinnigs aan het doen. Terwijl Huub pianoles heeft is ze met Fries bezig maar ineens rent ze naar de printer en stopt een brief in Palma haar kluis. Ra,ra, plus dat ze schichtig om zich heen kijkt. Misschien wel een geheime brief voor thuis. (ondertrouw morgen???) |
|
|
|
|
tino
|
|
|
op nowlife staat dat de ondertrouw dinsdag in tilburg zou plaatsvinden. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Dat wist ik al maar gisteren wilde Ivo, de oudste broer van Claire bellen maar dat ging niet door vanwege punten tekort. En toen Huub de collectcall aan wilde nemen wilde Ivo niet met hem praten dus vandaar die brief misschien. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
wat denk je, die wil echt niet dat zijn zus voor lul staat, en denk dat hij niet op komt dagen. Huubke mag zeker wel zorgen voor een berg bewaking met die 8erlijke fans van hem, en dan nu ook de locatie, hahhaahah |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|