|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Sterke weekendverhalen!
Huub en Ricardo zijn Ivar lekker aan het maken met spannende verhalen over het afgelopen weekend. "Er is zoveel sterke drank doorheen gegaan. Zeker tien tot vijftien flessen rosé", begint Huub. "Zeker drie flessen whiskey", voegt Ricardo er aan toe. Ivar moet hartelijk lachen om de sterke verhalen. "Het is too much", mompelt Ricardo de zijn zware gemoedstoestand van gisteren nog fris in het geheugen heeft staan. Huub vertelt vrolijk verder over alle dronken vrouwen die tegen hem aan zaten te brabbelen terwijl hij gewoon aan de koffie zat. Misschien is Huubs alcoholverbod wel de redding van zijn huwelijk geweest die avond...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Heeft iemand wel eens iets anders gehoord da sterke verhalen van hub Huubke dan? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
zeker weten, heeft de hele avond met zijn grote kikkerogen de drank bij een ander uit het glas zitten kijken. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dacht dat hij in zijn broekje had geplast, was zeker zijn kwijl; |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
jammer dat er geen beelden beschikbaar zijn, je hoort Huub zo duidelijk tegen chantal zeggen ik krijg het warm van jou. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Tja beter de sterke verhalen van Huub horen dan het gebral van sletje Amandel en agresieveling Brat. Echt de 2 domste mensen die ik in tijden heb gezien. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
weetje wat ik nou zo grappig vind, jullie hebben hier de grootste bekken over nowlive dat het daar pro Huub is , maar als er hier wat wordt geschreven over een agressieve Brian en een goedkoop silliconensletje daar breekt de hel los. ik (en ben zeker niet de enige) hoef maar wat te schrijven over Brian en wordt van alle kanten aangevallen. hou jullie mond dicht over nowlive want jullie zijn tien keer erger!! |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
MAKKER RESPECT voor jou ,maar waarom kom je dan op deze site gluren ???????? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Omdat iedereen hier welkom is!
Helaas is het de afgelopen tijd teveel geschreeuw en gescheld op elkaar wat dus NIET de bedoeling is! Er komen hier gepaste maatregelen voor maar dat duurt nog eventjes eer dat dat gestroomlijnd kan worden.
Tot die tijd verwijder ik alle 'verkeerde' berichten hoewel er vast enkele doorglippen die ik niet opmerk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
bep38
|
|
|
Brian wordt op deze site Brian genoemd en zeker geen rat en Amanda is gewoon Amanda hier, ja en Huub, die noemen wij wel de kabouter maar dat is meer door zijn laag bij de grondse praktijken. En Oh Ja Donna 08 Ik ga voor geen goud meer op now-live kijken, vind deze mensen niet van mijn niveau. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2008 - 15:32 schreef bep38 het volgende:Brian wordt op deze site Brian genoemd en zeker geen rat en Amanda is gewoon Amanda hier, ja en Huub, die noemen wij wel de kabouter maar dat is meer door zijn laag bij de grondse praktijken. En Oh Ja Donna 08 Ik ga voor geen goud meer op now-live kijken, vind deze mensen niet van mijn niveau. Hoewel ik het liever niet heb, mogen Brian en Amanda ook hier best rat en del ofzo genoemd worden omdat het anders wel een heel erg politiek correct forum wordt.
Let wel: hele korte ongegronde posts zoals 'kl**tzak kabouter' of 'vieze rat is die Brian toch' zonder enige argumentatie worden NIET getolereerd! |
|
|
|