|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Tot ziens, Palma!
Sabrina komt Amanda weer dansles geven en dit is voor Palma het teken om weer naar huis te gaan. "Ik kom even gedag zeggen, ook jou Amanda", komt Palma de Chill Room binnen. Brian knuffelt haar en zegt haar ook gedag. "Ik heb het niet slecht met jou voor en ook niet met haar", laat het hoofd huishouding nog weten. Amanda blijft nog boos kijkend op de bank zitten. Dan loopt Palma naar haar toe en zegt haar gedag. "Veel succes met die kleine", laat Amanda dan toch weten terwijl ze Palma een hand aanbiedt. Het hoofd huishouding zegt nogmaals gedag en loopt dan weer terug naar de keuken. Claire, Huub, Jaap, Claire en Ricardo zwaaien Palma uit tot de gouden poort weer achter haar gesloten is...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
palma dat jij je door zo,n snotneus de les laat lezen ,zo,n bek moet ze hebben tegen die rat die haar uitmaakt voor hoer |
|
|
|
|
tino
|
|
|
eerst moest Palma thuisblijven van Frans en nu weer dit, is de wind soms anders gaan waaien in het zuiden van het land. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik had helemaal niet meer terug gekomen laten we dat voor op stellen, hoe hebben ze haar behandeld? mijn kinderen zij belangrijker, ik weet niet hoe jij behandeld wil worden? ik zou dit in ieder geval niet pikken |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
|