|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub beledigd door Claire
Wanneer Claire aan Jaap vraagt of hij haar model wil zijn tijdens het grime examen aanstaande woensdag, voelt Huub zich gepasseerd. "Ik ben toch je vriendje?", laat hij geïrriteerd weten. De Tilburgse Miljonair begrijpt niet waarom Huub nou zo moeilijk doet en Jaap vindt het helemaal prachtig dat Huub boos is. "Amanda neemt Brian ook altijd mee!", sputtert de Oldenzaler. De Briellenaar zingt ondertussen een liedje... "Claire heeft mij gekozen en niet haar aanstaande man olé ola!" Huub kan het niet hebben en kijkt nog bozer. "Met Jaap heb ik alle cursussen gedaan en Huub geef toe hoe zat je daar?", legt Claire haar keuze uit. Maar als Brian aan komt lopen verandert de Oldenzaler radicaal van mening. "Ik vind het helemaal niet erg!", roept hij stoer. Geloof je dat zelf, Huub?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ZO niet normaal bij de paarden hoe die kikker doet naar clair zeg niet normaal hoor clair heeft gelijk altijd is jaap model geweest waarom moet die kikker dan mee belachelijk hoe hij onredelijk doet naar claire en dat zij dat nog pikt bah |
|
|
|
|
tino
|
|
|
het begin van het einde, clair mag niet tegenstribbelen van die smurf |
|
|
|