|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub boos, Claire luistert...
Wanneer Claire en Huub weglopen van het hele gebeuren met Gea ontluikt tussen hun de discussie. Huub begrijpt niet dat Claire zich zo laat beledigen. "Je zegt helemaal niets!", aldus Huub. "Ja, maar wat moet ik dan zeggen! Jouw reactie zegt genoeg!", sist de Tilburgse. Vervolgens gaat het weer over het feit dat Jaap in plaats van Huub mee gaat naar de grime examen van de blondine. "Hij maakt jou zo belachelijk en dan neem je hem mee?", aldus een geïrriteerde Huub. "Ik kan er niets aan doen hoor!", roept de blondine nijdig. "Natuurlijk snap ik wel hoe het allemaal gaat maar dat je het zo in de groep gooit dat begrijp ik niet!", aldus Huub. "Ik heb hier helemaal geen zin in ook! Ik ga gewoon regelen dat ik jou mag meenemen!", reageert Claire lief. Maar dat zit de Oldenzaler niet zitten. "Daar gaat het niet om! Dit is een spel en nu kan ik de eerste twee uur een aanval verwachten omdat ik niet meega", sist Huub. Maar Claire begrijpt Huub niet en wil meteen gaan bellen om te vragen of Huub mee mag. De Oldenzaler verbiedt het haar en de blondine luistert naar haar aanstaande. "Ik wil niet eens meer mee!", laat Huub zijn aanstaande weten. Komen ze hier nog uit?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja Claire is net een hond spring gooi een stok en ze haalt het op en dan hijgt ze als ze een fout maakt niet normaal |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het zelfde als het skattie van die rat ,mag ook geen eigen mening hebben ,gewoon luisteren en zeggen wat pa zegt,geen tegen spraak |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
huub wil niet meer mee, vaavond gaat hij haar weer bedreiegn. kijken wat ze doet, afgetrainde teef. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
het schoothondje van huubke, ik dacht dat hij niet van dieren hield. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
schoothondje niet, hij wil een spinnende poes op schoot, maar dat kan wel straks een kat worden. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ben benieuwd, tot nu toe slikt ze alles, maar dan ook alles van die smurf |
|
|
|