|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub en Claire in ondertrouw!
Het aanstaande bruidspaar is al uit de veren! Vandaag gaan de twee tortelduifjes, Huub en Claire, in ondertrouw. De twee zitten samen in de keuken en drinken een kopje koffie. "Zijn er nog dingen die ik van je moet weten?", grapt Huub tegen zijn aanstaande. Claire zegt dat hij zich geen zorgen hoeft te maken en dat hij al heel veel van haar weet. "Nou, ik was vroeger een vrouw", zegt de Oldenzaler lachend. Gisterenavond heeft hij Claire verzekerd dat ze hem betoverd heeft en dat hij voor 100% voor haar wil gaan. Dat belooft een hele mooie dag te worden voor Huub en Claire!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Hij komt er nog wel achter want hij houdt niet van domme rouwen en dom is ze. Wie doet er eerst een jurk aan en gaat zich dan opmaken en daarna deodorantt spuiten. Wordt nog leuk later, Claire gaat eerst behangen en dan het plafond witten. Nou Huub maak je borst maar nat. Ze is niet een klein beetje dom geen wonder dat haar vader en moeder er achter staan, ze zullen wel denken dat ze toch nog een goeie partij trouwt evenals Huub zijn ouders. De één geslepen en de ander zo naief als een goudvis. Lekker stel. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Huub en Claire alvast hartelijk gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Laat jullie dag niet vergallen door anderen en laat anderen lekker denken wat ze er van willen denken. Nuttig vanavond samen en diner en laat de champagne lekker vloeien. (Huub voor jouw wel kinderchampagne) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2008 - 09:20 schreef makker het volgende:Huub en Claire alvast hartelijk gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Laat jullie dag niet vergallen door anderen en laat anderen lekker denken wat ze er van willen denken. Nuttig vanavond samen en diner en laat de champagne lekker vloeien. (Huub voor jouw wel kinderchampagne) mogen ze de hele dag wegblijven dan of krijgen ze een diner in de villa? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Huub mag een kindercola bij zijn happymeal. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote: Ik bedoelde eigenlijk lekker samen dineren in villa. Desnoods zelf geregeld als DGK dat niet heeft gedaan. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote: Tegenwoordig mag je ook fristi of appelsap kiezen ;) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: mag Huub niet, ( van het hokje daar kan Claire weer haar alcohol ingieten, de anti A.A. |
|
|
|