|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Het is onze feestdag!"
Als Carlos zijn gezicht in de Villa laat zien reageert iedereen positief! Alleen Claire en Huub moeten vandaag niets van de spotleraar weten. "Ik ga vandaag echt niet sporten hoor!", sputtert Huub tegen. Ook Claire lijkt absoluut geen zin te hebben. "Het is vandaag onze feestdag!", geeft de Oldenzaler als argument. De sportinstructeur feliciteert het stel en begrijpt dat ze vandaag niet mee sporten. De andere Miljonairs staan echter te popelen en als Carlos de sportzaal binnenloopt staan alle Miljonairs al paraat. Verschil moet er wezen!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja triest heel triest Amanda heeft gelijk het ging hem alleen maar om de media meer niet gewoon zielig vertoning en de ruzie tussen amanda en brain zou om dit huwelijk gaan wel triest nowfuckinglive.fans dit daar roepen terwijl dat niet waar is zegt ook weer meer over deze site zieke mensen |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
media geil media geil media geil daar is het om te doen en ook de ouders van die doos zijn mediageil met ondertrouw ben je er altijd alleen samen maar hun waren er weer en die van huub weten wel beter het is alleen voor tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub trouwt alleen maar voor mediageilheid,en is zo van Claire af....de vader van Claire kan zich nu wel voor zijn kop slaan denk ik.....als ik die pa was had ik nooit ja gezegd.....die klotekop van een huub....ik hoop dat Bram hem nog eens bewerkt....en als je in ondertrouw bent,ben je nog GEEN bruidspaar,je hebt dan altijd nog bedenktijd!!! Claire rekent zich al rijk,en Huub idemn dito....wie wil er in godsnaam nou nog iemand boeken die alleen maar ''nooit meer naar huis'' kan playbacken?Ik hoop dat het huwelijk geen stand houdt,of dat Jaap de huwelijksdag (die zo fake is als het maar zijn kan),totaal verziekt!!!!
GO JAAP!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
en dan nog eens wat...Claire zal wel veel alleen thuis zijn,als Huub ''zoveel moet optreden...ahum"...en we weten allemaal hoe dat bij Claire haar vorige relatie is afgelopen..... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub en Claire lezen post,en iemand van Claire's vrienden is het niet zo eens met het huwelijk,en dus is Huub het er niet mee eens,en vind de mening van de vriendin van Claire kortzichtig....het moet dus zijn weg,en niet anders....wat een baby,volgens hem mag dus niemand een andere mening hebben als hij!!! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2008 - 17:49 schreef Nikos het volgende:Huub en Claire lezen post,en iemand van Claire's vrienden is het niet zo eens met het huwelijk,en dus is Huub het er niet mee eens,en vind de mening van de vriendin van Claire kortzichtig....het moet dus zijn weg,en niet anders....wat een baby,volgens hem mag dus niemand een andere mening hebben als hij!!! hedda had ook een brief geschreven en twijfelde aan huub zijn oprechtheid ten opzichte van het huwelijk met claire, maar dat was geen probleem voor huubje. dus claire haar vriendinen mogen geen mening hebben want zij kennen huub niet, huub zijn vrienden wel een mening mogen hebben maar die kennen claire niet. het is bij huubje altijd :ikke ikke
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 april 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou de fam. van Claire is ook de weg kwijt helemaal . Effe kijken hoe ze het vinden als Claire gebroken eruit komt wel lachen |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ze zal weinig vrienden overhouden als ze met die kikker trouwt hij bepaald straks met wie ze nog omgaat en gisteravond kon je ook horen dat hij zei ik zal nooit beloven dat ik het bij een vrouw kan houden en dat moet nu nog trouwen ha ha |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker lachen gebroken hart ze verdiend niet beter tilburgmatras die doos |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
woon zelf vlak bij tilburg,maar ik gunde het Huub en Claire niet ze te verblijden met mijn komst....wat een eikels zijn dat zeg!!! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ik ook niet kwijlebalken zijn het kikker en doos |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
zie je wel,Claire meent niks van het huwelijk,want ze zegt,ik ga niet iets aan voor heel mijn leven,dus Huub mag straks hoeren en snoeren wat hij wil,en zij doet het dus alleen maar om de mediageilheid!!!
de hoer!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
dus Huub zegt nu eigenlijk,ik wil trouwen voor tv,en de media aandacht,maar ik denk niet dat we eeuwig bij elkaar blijven....waarom ga je dan trouwen??
Trouwen is in voor en tegenspoed....TOT DE DOOD ONS SCHEIDT!!!
eN NERGENS TAAT IN DE TROUWGELOFTEN.....ALLEEN MAAR VOOR TV,EN OM ANDERE MEIDEN TE BANGEN ALS WE GETROUWD ZIJN.....Huub wil monogamiteit van Claire,en verder voor hem lekker andere vrouwen er op na houden!!!!
Dat zal hem wel niet worden bij Claire!!! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ze waren net op tv he bij het nieuws mediageil he |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Hij zal het wel weer recht lullen bij claire,en zij zal er wel weer mee instemmen,dat hij straks nog andere meiden mag pakken..... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
ik kijk niet naar nieuws over Huub en Claire....die zijn alleen maar uit op mediageilheid!!! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
lullen kan ie als de beste moet je ze nu horen op de streams en die doos heeft het nog niet door |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
huub heeft weer gladde ''ik lul er omheen'' telefoonverkoper praatjes!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Zij zal het allemaal wel moeten slikken,want anders kan ze naar huis...een relatie op tv kan nooit goed gaan.....Jaap had gelijk!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
kijk maar naar Lieke,Lieke keerde zich tegen Huub,en deelde zijn mening niet meer,en waar zit zij nu???
Claire snapt het allemaal alweer hoor ik!!!
Zegt Huub nou dat Claire ook haar monogamiteit mag laten varen??? Jaja,dat wil ik nog wel eens zien.....en niemand zit op die platte reet van Claire te wachten....nog ff slijmen,en haar doos is weer nat,en alles is vergeven en vergeten!!! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
hij zei er waren zoveel fans in tilburg nou was net op tv mischien 10 en daar waren er 6 camera,s van |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
hij moet het wel van die rukkers achter de streams hebben en nu zegt ie ze rukken zich maar gek achter de streams |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
aah lekker voor zijn heel goed gepresenteerd dan bij boulevard net goed wat daphne en die andere blonde zeiden hihhihih zielig maar volgens nowfuckinglive.eu zal dat wel in opdracht van hokje zijn kom op nowlive je kunnen het hiihh echt een lachertje en by the way wat een slechte huid heeft Claire zeg allemaal deuken geef mijn maar liever lieke tien keer beter
Hahah dat DE VADER JA WOORD HEEFT GEGEVEN WIE GEEFT NOU HET JA WOORD AAN ZO EEN KIKKER HEEL GOED VOOR DE KIJK CIJFERS KIKKER JE KOMT ER WEL HIHIHIH
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 april 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker zeiden ze een lachertje en ze vonden het maar raar dat haar vader de goedkeuring er voor gaf maar ja zijn ze er vanaf he |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Denk dat Claires pappa een beetje angstig was voor Huubfans reaktie, want die zijn echt ziekelijk! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het ziet er ook eigenlijk niet uit he...
Huub een kop kleiner dan Claire die er al zo breekbaar uit ziet als ik weet niet wat! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
en nog eentje voor het contrast:
|
|
|