BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub denkt niet trouw te kunnen blijven!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 08 april 2008 - 19:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub denkt niet trouw te kunnen blijven!

Zo zitten Claire en Huub gezellig in de Chill en zo ontstaat de eerste discussie sinds de twee in ondertrouw zijn gegaan vanmiddag. Huub blijkt ineens toch iets anders te denken voor hun relatie... Huub denkt namelijk niet dat Claire voor de rest van zijn leven de enige vrouw is voor hem qua monogamie. "Ik ga deze relatie aan, net als de vier vorige in mijn leven", legt hij uit. Claire weet niet wat ze hoort. "Wat wil je zeggen Huub?", vraagt ze. "Ik ken mezelf donders goed. Ik geloof niet dat ik het op lange termijn wil", spreekt hij uit. "Waarom zou je dan trouwen?", vraagt Claire logischerwijs. "Het klinkt zwak, maar ik geloof niet dat ik het kan...", vervolgt hij, maar een duidelijk antwoord blijft uit...

bron: tien.tv
tino
 tino - woensdag 09 april 2008 - 09:11   quote  deeplink  
ach, ze snapt het wel, ze is zo mediageil dat ze alles goed vind om maar op tv te zijn, het is wel een stevige basis om een "huwelijk" te beginnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub denkt niet trouw te kunnen blijven!

0.0044481