BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ander idee van monogamie!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 08 april 2008 - 19:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ander idee van monogamie!

"We denken over alles hetzelfde, behalve over dit punt. Het is niet zo dat het dan instort. Het is wel een principieel verschil over een manier waarmee je een relatie aangaat. Ik deel jouw mening niet Claire, ik geloof er ook niet in", vertelt Huub verder over zijn gevoelens binnen de relatie die hij heeft met Claire. Claire vindt het nog steeds vreemd dat Huub er vanuit gaat dat het in de toekomst fout zal gaan. Huub legt uit dat hij niet denkt dat het in de toekomst fout gaat, het gaat erom dat hij in het algemeen niet hetzelfde idee heeft van monogamie als Claire. "Het is voor jou een voorwaarde en ik ben bereid om dat te geven. Het is voor mij geen issue nu, monogamie", verheldert hij. "Maar voel je je er dan wel lekker bij?", vraagt Claire zich af. Huub bevestigt dit. "Ik wil heel graag met je trouwen, en ik sta hier helemaal achter. Ik sta helemaal achter onze ondertrouw, de manier waarop je in het spel staat en ik sta helemaal achter jou", concludeert Huub en hij tovert hiermee weer een glimlach om Claires mond.

Het is weer goed!

bron: tien.tv
tino
 tino - woensdag 09 april 2008 - 09:14   quote  deeplink  
wat een vies, smerig verkooppraatje, en Clairke, niet tegenpruttelen want zoals de oppersmurf het zegt, gebeurt het.
Hij is zich nu al in aan het dekken voor het NIET doorgaan van deze comedie en die domme trut trapt er weer in, heeft niets in de gaten, ze begrijpt het.
tijgertjee
 tijgertjee - donderdag 10 april 2008 - 20:18   quote  deeplink  
ze is erg dom en huub denkt dat hij knap is ECHT NIET baahhhh

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ander idee van monogamie!

0.0078370