BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "We hebben het over f*cking Jaap"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 08 april 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "We hebben het over f*cking Jaap"

Huub gaat aan tafel zitten bij de kok en legt het probleem uit. "Jaap en ik hebben enorme ruzie gehad. Daarom is hij van plan om het vanavond te verzieken, en ik heb daar geen zin in", steekt hij van wal. "Zolang ze mij persoonlijk niet aanraken", reageert Sergio lachend. "Dat is het probleem ook niet. We hebben het over f*cking Jaap die gisteren zijn lul aan een opblaaspop afveegde. Maar als jij de moeite doet lekker te koken dan kan ik daar niet van genieten als hij elk moment binnen kan komen. Ik vind het jammer vanwege alle moeite die is gedaan. Maar dan zien we vandaag toch liever van jouw diensten af, met alle respect voor jou", vertelt Huub tegen Sergio. De kok is begripvol maar vindt het wel jammer...

bron: tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 08 april 2008 - 21:44   quote  deeplink  
“Oh natuurlijk, wat ben ik ook een rat, ik dacht niet eens aan de emotionele waarde”, aldus Huub. “Ik ben hier echt een rat geworden”, herhaalt hij nogmaals. “Was je al. Sterker nog, Huub is degene die ingebroken heeft”,
tino
 tino - woensdag 09 april 2008 - 09:21   quote  deeplink  
de grootste smerige rat in de kooi is.......Huub de ballegooier
frans-06
 frans-06 - woensdag 09 april 2008 - 22:05   quote  deeplink  
huub goed gedaan jongen netjes opgelost

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "We hebben het over f*cking Jaap"

0.0050888