|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub bang voor Jaap?
"Het lijkt mij dat je heel héél erg bang voor me bent dan", concludeert Jaap. "Ik ken jou als iemand die altijd zijn mannetje staat, tegen iedereen", vervolgt hij. "Maar ik heb dit allemaal al meegemaakt met Lieke", reageert Huub. "Ik vind het interessant om te horen dat ik hier mijn machtspositie terug heb. Maar als ik nu mijn woord verbreek dan ben ik over twee weken helemaal de sjaak", laat Jaap weten. "De hele groep heeft het nu gehoord", voegt hij er nog aan toe. "Dus ik hoop dat we het allemaal zo kunnen regelen, anders dan gaan we gewoon tot 22 mei alle etentjes verzieken", wil Huub nog even kortsluiten. "Nou eet smakelijk jongens!", wenst Amanda dan het stelletje toe. Huub en Claire geven elkaar een dikke kus. Toch nog een romantisch etentje vanavond!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Niet te geloven zeg gaan ze eten en dan hebben ze het over het brain en amanda dat is toch echt triest Hij wou toch zo graag alleen met zijn toekomstige vrouw eten Niet normaal. En ja dat hij bang is voor Jaap was al vanaf het begin zo |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Bang van Jaap, hij kan beter bang zijn voor zijn positie nu hij Claire heeft verteld niet monogaam te kunnen blijven, met zijn woordspelletjes. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nou, clairke snapt dat wel, steekt een peuk op en geniet verder....ze zit er nog steeds in. |
|
|
|
|
|