BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Je speelt met je leven Jaap!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 08 april 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Je speelt met je leven Jaap!"

Jaap loopt naar de Chill Room en blijft eerst lachend voor de glazen deur staan. Vervolgens loopt hij tergend langzaam naar de kast toe. Claire en Huub kijken elkaar verbaasd en afwachtend aan. Jaap pakt een spelletje uit de kast en laat de pianist even stoppen met spelen. "Ik kom dit spelletje halen...", fluistert Jaap. "Natuurlijk Japie, het is ook jouw huis...", aldus Huub. "Je speelt met je leven Jaap", dreigt Huub dan. "Oeh Oeh", lacht de grote Miljonair. Dan is het ook tijd voor de pianist om te vertrekken en Claire staat op om hem gedag te zeggen. Jaap gaat op haar plek te zetten. "Ik wil gewoon zeggen dat je met mij een 'risk' neemt", laat hij de kleine Miljonair weten. "Misschien wel mooi dat we nu met z'n drieën zijn want dan kunnen we meteen bespreken waar jouw echte loyaliteit ligt", zegt Huub dan. "Ik kwam gewoon alleen maar het Risk spel halen. Succes hè", neemt Jaap afscheid. "Ik zal nadenken over loyaliteit...", laat hij nog met een gemeen lachje horen...

bron: tien.tv
tino
 tino - woensdag 09 april 2008 - 09:34   quote  deeplink  
laat die kabouter maar zweten, Jaap

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Je speelt met je leven Jaap!"

0.0172460