|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap pompt zichzelf op!
Ondertussen is Jaap zich aan het oppompen voor zijn terror acties. Hij staart in de spiegel met zijn hoed op. "Mijn positie in het spel, noodzaakt mij de hoed weer op te zetten. Als ik doorflip, dan kunnen alle psychologen beter klaarstaan, want dan is er geen redding meer nabij. Want er is maar één terror-Jaap. En wie mij tart, krijgt terror", vertelt hij zijn spiegelbeeld. Hij stormt door naar buiten waar hij zichzelf verder voorbereid op een heftige avond. "Als iemand mij hier niet gaat bedreigen, dan is het die f*cking matennaaier van een Huub. Dan gun ik het Brian nog liever. Ik ben het helemaal zat, ik ben ze allemaal zat. Ook al zijn de regels nu strenger, het boeit me geen ene f*ck. Want na de Kooi pak ik ze allemaal. Dit is mijn leven, mijn f*cked up leven. Want uiteindelijk is het wel: Welkom in de verrotte Gouden Kooi!", raast hij door. Als hij weer naar binnenloopt juichen Brian en Amanda de grote Miljonair toe. "Ik voel hem al aankomen, ik ga zo meteen een hoek krijgen van Huub", grinnikt Jaap. Zien we zo het hoofdgerecht door de lucht vliegen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Claire bitch rook er nog een hoor |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hou mij op de hoogte merty, kan nog steeds niets volgen hier. helaas. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
is goed huub zit nu met die barbiepop met liktekens in haar gezicht op te scheppen in de privit en amanda brain en jaap zitten in kantoor spel overleg. Barbierpop zei wel dat kikker fout is geweest hier in |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ooh ja en brain probeert af te luisteren echt te gek dit |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
jaja nu is volgens hem is brain sneaky en hij heeft meer respect voor jaap dan wie dan ooh ja ja hij schijt in zijn broek voor jaap |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Claire vindt dat Kikker zijn open moet doen want Jaap is niet te vertrouwen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
logisch, hij kan ook jaap geen kopstoot geven wanneer Jaap rechtop staat, hij weet dat Jaap hem zo een hoek in loopt. schijt 77 kleuren en de laatste is nog licht groen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
hoor hem dan hij zegt dat hij dit met jaap heeft afgesproken ja ja dat zal wel |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
OOh lekker he brain maar zwart maken niet normaal hij is net zo gek als die nowfuckinglive.eu zeggen dat brain dit heeft verzonnen ja ja kan jaap ook iets zelf verzinnen sukkel |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
zoveel haat naar brain echt ik was altijd voor Amanda en Jaap maar nu ook voor Brain heb nog nooit zoveel haat van iemand gezien dan als die van die kikker wat haat hij brain zeg echt niet normaal en dan maar zeggen dat hij al de boetes heeft ontvangen door brain je zelf beheersen dat moet je sukkel weer een slok drank op niet normaal |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Huub zijn grote fout was/is een relatie met Claire beginnen. Een blok aan zijn been. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja maar hij loopt zijn pik achterna toch ja nou ja pik je moet hem wel zoeken |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ohhhhhhhhhhhhhh
Wat jammer nou dat Claire voor Huub ging staan. Huub had helemaal over z'n toeren gegaan!!
(hij ontdekte dat Brian achter de deur zat mee te luisteren met het gesprek tussen Huub en Claire) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Als je het puur speltechnisch bekijkt kan Claire zijn ondergang zijn. Door Claire te gebruiken voor ZIJN spel heeft hij het teamspel met Jaap op het spel gezet. Als persoon Huub is hij erg laag. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ja echt heel jammer ik wil het echt mee maken dat hij eruit gaat door zijn eigen stomme akties |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ja Mrs.B. pas op met wat je zegt hoor dat kikker laag is want dat kan bepaalde mensen van nowfuckinglive.eu niet uitstaan |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Als het zo zou zijn dat Huub Brian een knal verkoopt en Brian doet niks terug dan is het geen probleem. Maar Brian zal ongetwijfeld Huub echt helemaal in elkaar timmeren en dat zal ook voor Brian einde spel zijn. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nee iedereen roept dat Brain een rat en sneaky is maar hij speelt het goed kijk net het voorbeeld dat barbiepop met deuken in haar gezicht ertussen kwam staan weet het zeker dat brain niks had gedaan het was kikker zijn ondergang geweest want brain weet dat hij zich echt moet in houden |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hoor dat dan volgen die kabouter vandaag bij boulavard deden ze normaal erover dat hij ging trouwen hahahhaha bridget zei letterlijk ik begrijp niet WELKE VADER EEN GOEDKEURING WIL GEVEN AAN ZO EEN JONGEN ALS HUUB sukkel |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2008 - 00:01 schreef Boudewijn het volgende:ohhhhhhhhhhhhhh Wat jammer nou dat Claire voor Huub ging staan. Huub had helemaal over z'n toeren gegaan!! (hij ontdekte dat Brian achter de deur zat mee te luisteren met het gesprek tussen Huub en Claire) ik hoop echt dat je filmpjes hebt vanavond want dir was weer old school zo te lezen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: filmpje is in de maak, minuutje of 20 duurt het nog... |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Echt wel smsen ik ga 300 smsjes sturen voor jaap hij is de man echt wel |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
Go JAAP GO!!!! ik doe meeeeeee smsjes voor jaap heb net al zes keer voor jaap gesmst Go JAAP GO!!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hihihi de verleiding is er om over me smsbundel te smsen maar ik denk dat ik het gewoon door. Nou niet normaal hij wenst brain een dwarslezing niet normaal wacht maar tot je eruit komt kikker |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ZO hoe erg moet je zij om iedere avond op je knieen te gaan om te vragen aan god of brain dood gaat hij is niet normaal die sukkel k |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
die kabouter is gewoon gek hij moet oprotten weg het huub ik hoop voor hem dat hij niet alles tegelijk krijgt wat hij anderen toe wenst maar gewoon een voor een alles wat hij voor een ander bid krijgt hij zelf |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Die jaap is gek dat hij met kikker speelt echt dan sms ik niet die iek s g |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Jezus wat is deze man slecht zeg dat hij hoopt dat amanda een ongeluk krijg pfff weer over rtl boulevard die man denkt echt dat hij het heeft gemaakt wat hij naar de goudezooi mag doen is voor nowfuckinglive.eu gaan optreden verder dan dat komt hij niet maar die Jaap die gaat ver komen dat is z1 ding wat zeker is |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
ja die is goed nowfuckinglive. maar hij heeft ook nowfuckinglive. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
helaas heb ik dit allemaal niet gezien maar uit jullie commentaren blijkt dat de kikker weer behoorlijk geflipt is en dat de matras er bij stond en er naar keek. Die kikker graaft zo zijn eigen graf en hopelijk deze week nog, wat een etterbak. SMS JAAP 3040. Het valt me trouwens op dat de nowfucking live jongens zich hier niet durven vertonen, zullen ze eindelijk verstand krijgen ?? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nee Tino dat viel me inderdaad ook op maar 1 ding verstand hebben ze niet en zullen ze ook nooit krijgen |
|
|
|