BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Terror Jaap is terug!! Jaap 'verstoort' etentje Huub en Claire

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 09 april 2008 - 00:41   quote  deeplink  
Terror Jaap is terug!! Jaap 'verstoort' etentje Huub en Claire

Huub en Claire hebben een romantisch etentje omdat ze vandaag in ondertrouw zijn gegaan. Jaap is echter boos omdat hij vindt dat Huub Claire moet dumpen. Jaap zet z'n zwarte hoed op en komt eventjes 'buurten' bij Huub en Claire...

Huub slaat er (bijna) op los! Jammer van de streamlock...

korte versie:

- edit versie -
meerder camera's en meerdere slowmotions

SMS JAAP NAAR 3040!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2008 door Boudewijn --
bonnie300
 bonnie300 - woensdag 09 april 2008 - 00:48   quote  deeplink  
mooi jaap sla die kabouter maar voor rot
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 09 april 2008 - 00:56   quote  deeplink  
Ik hou er echt van dit echt geweldig heb het live mee kunnen streamen maar dit is echt zo super om nog een keer te bekijken echt sms jaap
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 09 april 2008 - 00:59   quote  deeplink  
Hoor die mislukte barbiepop nou met littekens er zijn twee misselijke mensen in dit huis nou uhh als er twee mensen zijn die echt misselijk zijn dan ben jij het wel en die kikker want je bent zo nep als maar kan alles voor de media toch barbie ik hoop voor je dat t voor dat de goudenkooi stopt dat je gezicht nog voor je kunnen fixen ziet er niet uit mens
bonnie300
 bonnie300 - woensdag 09 april 2008 - 01:01   quote  deeplink  
ja dit is het helemaal
zag je die kop van het kaboutermannetje
moooooooi
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 09 april 2008 - 01:04   quote  deeplink  
Ooh hoorde jaap net toen kikker nog even in zijn ogen wilde kijken toen kabouter weg liep zei hij lachend jij krijgt het nog zuur jongen hahhaha geweldig
bep38
 bep38 - woensdag 09 april 2008 - 01:10   quote  deeplink  
Ik heb nog nooit aan sms meegedaan maar nu op naar jaap 3040. Mijn held die japio
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 09 april 2008 - 01:14   quote  deeplink  
zo is het hij heeft het verdient die jongen hij maakt de show niet die kabouter , brain of amanda maar jaap dus echt in n mijn ogen heeft hij de show altijd draaiend gehouden dat is gewoon zo en niet met die kabouter maar jaap deed het alleen kabouter kon alleen aan de zij lijn springen zo blij en geweldig
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 09 april 2008 - 01:20   quote  deeplink  
Weetje volgens veel leden van nowfuckinglive.eu had Lieke haar zelf erin gen..kt maar Clair doet ook heel goed de best ze weet precies waarom ze met kikker gaat ze laat soms steken vallen echt trouwen moest van het hokje verder is ze niet slim want als je zogenaamde echtgenoot je niet wil kiezen om door te gaan in het spel dat zegt toch ook genoeg
tino
 tino - woensdag 09 april 2008 - 09:32   quote  deeplink  
grandioze aktie van Jaap, sms jaap 3040, gooi er een paar euro voor zoveel kijkplezier tegenaan en laat die kabouter met zijn opblaaspop claire de nog wat krijgen.
djen
 djen - woensdag 09 april 2008 - 10:04   quote  deeplink  
inderdaad top jaap ..laat maar eens niet over je heen lopen die huubertje denkt finale te halen over jouw rug ..je bent goed gebruikt ..
en we gaan over in axtio ..dit betekent exit huub 3 a 4 maal jaap in zijn gezicht weg geduwd ..kop stoote ..en nu voluit uithalen duidelijk!! exit!! word tijd dat die smurf op zijn plaats word gezet en eens denkt dat hij niet alles kan ..eruit met die gek die denkt dat hij daar de baas is ..dus mailen mensen kom op rtl het eens duidelijk gaan zeggen ..
bep38
 bep38 - woensdag 09 april 2008 - 11:32   quote  deeplink  
Kom op iedereen een paar euro en dan sms Jaap 3040, ik heb zo gelachen gisteravond, jammer van de streamlock
saffie
 saffie - donderdag 10 april 2008 - 09:16   quote  deeplink  
Idd djen, ik weet niet of jullie het goed hebben gezien, maar huub haalt flink uit naar jaap, t kom omdat jaap zo een beer is dat het niet opvalt misschien, maar het is over duidelijk dat huub flink uithaalt, was het een kleine tegenspeler had je het duidelijk kunnen zien...
tino
 tino - donderdag 10 april 2008 - 09:22   quote  deeplink  
volgens mij heeft die kabouter Jaap een klap gegeven, het is inderdaad niet duidelijk te zien vanwege Jaaps omvang, maar duidelijk EXIT kabouter.
bep38
 bep38 - donderdag 10 april 2008 - 11:09   quote  deeplink  
Heb ik iets gemist? Heb gisteren maar even gekeken. Is dit net gebeurd?
tino
 tino - donderdag 10 april 2008 - 13:31   quote  deeplink  
er is een filmpje van op een van de topics, kijk naar een met veel commentaar daar zal hij wel opstaan, bep.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Terror Jaap is terug!! Jaap 'verstoort' etentje Huub en Claire

0.0089812