|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda heeft slecht nieuws...
Dan springt de fontein aan en dat betekent bezoek op deze hectische ochtend. Het blijkt Amanda te zijn die terug is van haar theorie-examen. Ze stormt het gezelschap in de keuken voorbij op zoek naar vriendlief Brian. Hij schrikt op als hij zijn vriendinnetje aan ziet komen en vraagt direct hoe het met haar is. "Ik heb het niet gehaald", vertelt Amanda beteuterd. Brian denkt eerst nog dat ze een grapje maakt, maar als blijkt dat het ernst is geeft hij haar een dikke knuffel. "Ik baal zo erg!", jammert de Amsterdamse. Ze had negen fouten terwijl er maar zes geoorloofd zijn. Kop op Amanda, de volgende keer beter!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Lekker voor der! Gun haar op dit moment helemaal niets. Probeert anderen de les te lezen wat ze zelf ook doet. Ga het nog maar een paar keer proberen. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat kon je zo wel nagaan dat jij zou zakken,paaldansen is belangrijker dan leren, maar niet getreurd jij mag er 10 keer over doen hahahahaha stomme doos |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Ja, Amanda, niet iedereen is zo "goed" als die smurf. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ze gunt niemand iets dus waarom zou ik het haar gunnen,ze is nu eenmaal helaas erg dom,daar kan ik niets aan veranderen,het is zo het zij zo |
|
|
|