BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een trouwdatum?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 09 april 2008 - 13:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Een trouwdatum?

Het gesprek komt direct goed op gang. Er wordt druk gespeculeerd over de datum van het huwelijk en 23 april komt als winnaar uit de bus. Dus als het Huub en Claire meezit is het over twee weken zo ver! Dan moeten ze natuurlijk weten hoeveel gasten ze uit gaan nodigen per persoon. "We zitten hier in een spel dus we weten natuurlijk nooit zeker wat kan...", voorziet Huub problemen. Ze besluiten het voorlopig bij acht gasten per persoon te houden. Een redelijk aantal. Dan volgt de invulling van de ceremonie, oftewel de kleuren, de muziek en nog veel meer. Dat wordt nog een behoorlijk karwei!

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - woensdag 09 april 2008 - 13:29   quote  deeplink  
Huub begint met te zegen dat het Claire haar dag moet zijn dus zij mag haar iedeen weergeven. Maar al snel is het WEER Huub die alles voorsteld en kenbaar maakt.
Dus.........................Huub gaat trouwen en Claire mag ook aanwezig zijn. Wat een stel!!!!!!!!!!!!!!
tino
 tino - woensdag 09 april 2008 - 13:39   quote  deeplink  
clair begrijpt dat, Lisbeth, het enige wat ze af en toe zegt is : Oke.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 09 april 2008 - 13:42   quote  deeplink  
ja en waar gaan we kijken naar een trouwjurk en oohhhhhhhhh wat spannend en grappig.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - woensdag 09 april 2008 - 13:51   quote  deeplink  
ik hoop dat huub,of stikt in zijn eten,zijn vingers breekt,of gedisqualificeerd wordt.....maar het liefst 1 van de eerste 2 keuzes!!!
tino
 tino - woensdag 09 april 2008 - 13:54   quote  deeplink  
ik heb net dat stukje van rtl boulevard teruggezien en dit heeft mij alleen maar bevestigd hoe ontzettend dom die clair er bij staat, volgens mij weet ze helemaal niet wat er gebeurd, en die lulverhalen van die kabouter zijn helemaal het einde, trouwens van voor in de camera kijken is hij nog leleijker als dat ik dacht, bovendien mag hij wel niet te hard lachen anders slikt hij zijn oren in, het is inderdaad een erg brede bek !!
tino
 tino - woensdag 09 april 2008 - 13:55   quote  deeplink  
trouwjurk ? Lisbeth, geef ze maar een jute zak dan kan de kabouter die over haar hoofd trekken.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 09 april 2008 - 14:01   quote  deeplink  
Hij heeft vanmorgen ook tegen Jaap gezegt dat hij geen getuige meer mag zijn. Hij beweerd ook dat als ze buiten zouden trouwen er 600 mensen uitgenodigt zouden worden. Claire snapt er inderdaad geen joota van. En Huub regelt alles verschrikkelijk vermooeiend kikkertje.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 09 april 2008 - 14:12   quote  deeplink  
Het ware woord is er uit bij Huub "AANDACHT" ik hou ervan. Als daar je huwelijk op gebaseerd is nou veel geluk dan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een trouwdatum?

0.0069918