BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik moet het niet te somber inzien"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 09 april 2008 - 14:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik moet het niet te somber inzien"

Terwijl de plannen voor het huwelijk verder besproken worden zit Amanda heerlijk met Tilly in het zonnetje. Terwijl haar nagels worden gedaan bespreekt de Amsterdamse nog haar frustraties over het niet behalen van haar theorie. "Mijn moeder is natuurlijk ook meteen op de website gaan kijken of ik het gehaald had...", vertelt ze aan Tilly. "Zij baalt natuurlijk ook flink", vervolgt ze. "Ik moet het ook niet te somber in gaan zien die theorie", beslist Amanda dan zelfverzekerd. "Dat heeft geen zin, je moet er gewoon voor gaan en opnieuw beginnen", moedigt de nagelstyliste haar aan. En zo is het, Amanda!

bron: tien.tv
makker
 makker - woensdag 09 april 2008 - 14:15   quote  deeplink  
Haha natuurlijk Amanda. Je moeder die gelijk op de site is komen kijken. Alsof ze sowieso interesse in je heeft. Ze wil niet eens naar de Kooi toekomen en verzint elke keer weer een smoes. Maar denk dat je toch harder moet studeren wil je je theorie halen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 09 april 2008 - 16:20   quote  deeplink  
Nou en, ze wil niet op de streams, nou en, ze wil niet naar de goudenkooi, nou en? is het jou moeder? nee toch, dus zeik niet.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 09 april 2008 - 16:26   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Izzie en waar is die oudste broer van die kikker en jaap zijn vader dan die willen ook niet
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 09 april 2008 - 16:29   quote  deeplink  
inderdaad Merty, men denkt telkens alleen Amanda aan te kunnen pakken, op deze manier, ik ben ook niet weg van Amanda veel te grote bek. aan de andere kant moet ze dat wel daar, anders word ze in no time bij gegild, in die toko.
tino
 tino - donderdag 10 april 2008 - 09:24   quote  deeplink  
waar waren de "ouders?" van de kabouter in Tilburg, juist een in Oldenzaal met een "reserve"-vader en een in Limburg met zijn nieuwe vriendin, dat is effe lekker sociaal !!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik moet het niet te somber inzien"

0.0040259