BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Collect call voor Ricardo!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 09 april 2008 - 15:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Collect call voor Ricardo!

Er is een collect call voor Ricardo in de Private Room. De gastspeler neemt onwetend op en barst in tranen uit zodra hij door heeft dat hij zijn vader aan de telefoon heeft. "Je moet niet huilen man. Hoe is het?", vraagt de beller aan zijn zoon. "Goed", antwoordt die snikkend. "Ik ben nu in Nederland", gaat zijn vader onverstoorbaar verder. "Echt waar? Ik kreeg je maar niet te pakken en ik moest zoveel aan je denken. Ik heb je zo gemist! Heb je mijn brief gekregen? En hoelang blijf je dan?", barst Ricardo's vragenvuur los. Nadat ze wat bij gekletst zijn spreken de twee af om elkaar binnenkort te zien, dat is ook wel nodig na tweeënhalf jaar. "Groetjes daar en die ene meid is wel een knap kind hoor, die Amanda. Zeker de knapste van het stel. Zeg haar maar dat zodra zij er uit is, ze wat te drinken krijgt van me als ik dan nog in de buurt ben!", besluit Ricardo's vader het gesprek. "Love you", roept de gastspeler hem nog na om vervolgens zielsgelukkig op te hangen. Eindelijk heeft hij zijn vader weer gesproken!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Collect call voor Ricardo!

0.0049629