BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Voicemail!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 09 april 2008 - 17:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Voicemail!

Jaap, Amanda en Brian verzamelen zich in de Private Room en ze bespreken het plan. "Insteek is Claire weg krijgen", stelt Jaap als eerste punt. "Voordeel voor Lieke is dat het goed voor de schnabbels is...", vervolgt hij aarzelend. Lieke wordt gebeld, maar Jaap krijgt de voicemail. "We wilden jou het volgende vragen. Er komt een huwelijk aan en Brian, Amanda en ik wilden met jou van gedachten wisselen. Zou jij geïnteresseerd zijn in een functie als interne huishoudster in de Villa? Denk er over na, dan bellen we je later weer terug. Er komen veel paaldans-events van Amanda, dus wie weet biedt het ook voordelen voor jou", spreekt Jaap in. Zal Lieke snel reageren?

bron: tien.tv
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 09 april 2008 - 17:29   quote  deeplink  
Dit zou helemaal top zijn!!
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 09 april 2008 - 17:57   quote  deeplink  
Geweldig Lieke kom terug aub
makker
 makker - woensdag 09 april 2008 - 18:03   quote  deeplink  
Dat zou zeker top zijn. Ze heeft niet alleen een appeltje te schillen met Huub maar ook met Brian. Deze maakte haar bij der laatste bezoek uit voor hoer. Trouwens Lieke is lid van Nowlive. Is het volgens jullie dan wel goed dat ze komt??
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 09 april 2008 - 18:21   quote  deeplink  
zo vermoeiend, he!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 09 april 2008 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 april 2008 - 18:03 schreef makker het volgende:
Dat zou zeker top zijn. Ze heeft niet alleen een appeltje te schillen met Huub maar ook met Brian. Deze maakte haar bij der laatste bezoek uit voor hoer. Trouwens Lieke is lid van Nowlive. Is het volgens jullie dan wel goed dat ze komt??
heel goed plan, je vergeet 1 ding, heel veel voormalige Huubfans zijn fans van Lieke gebleven. dus waarom zou lieke niet welkom zijn? zij heeft VIP Lid status, daar is zij toe veroordeeld, niet vrijwillig aangemeld. + heeft zij heel veel steun gehad, van voormalige nowlife forum leden. dus niets mis mee. we hebben niets tegen wie er komt, we iets tegen de uitgesproken haatdragende fans die mensen van alles toewensen en zelf geen kritiek verdragen, daar hebben wij moeite mee! en dan spreek ik alleen voor ons eigen clubje hier vanuit Almere, voor de rest moet een ieder het voorzichzelf uitmaken.
makker
 makker - woensdag 09 april 2008 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 april 2008 - 18:25 schreef izzie het volgende:

[..]

heel goed plan, je vergeet 1 ding, heel veel voormalige Huubfans zijn fans van Lieke gebleven. dus waarom zou lieke niet welkom zijn? zij heeft VIP Lid status, daar is zij toe veroordeeld, niet vrijwillig aangemeld. + heeft zij heel veel steun gehad, van voormalige nowlife forum leden. dus niets mis mee. we hebben niets tegen wie er komt, we iets tegen de uitgesproken haatdragende fans die mensen van alles toewensen en zelf geen kritiek verdragen, daar hebben wij moeite mee! en dan spreek ik alleen voor ons eigen clubje hier vanuit Almere, voor de rest moet een ieder het voorzichzelf uitmaken.
Hallo Izzie, ik heb ook niets tegen Lieke. Maar vanmiddag werd ik zo wat naar Nowlive gekeken omdat ik voor Huub ben. Daarnaast wordt Huub hier voor alles uitgemaakt (wat jullie trouwens zelf moeten weten), maar in dat geval mag ik zowel Brian als Amanda ook noemen hoe ik wil. Ik beledig verder niemand en ben niet haatdragend. Heb het alleen niet zo op Amanda en Brian. Vanmiddag heb ik ook proberen uit te leggen dat ik niets met en niets tegen Nowlive hebt en wat de site schrijft interesseert mij niet. Dus verder bedoelde ik er niets mee. Had misschien een knipoogje moeten plaatsen achter het bericht. Sorry als het bij jou verkeerd overkwam.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 09 april 2008 - 19:20   quote  deeplink  
nee hoor, niks aan het handje, ik heb niets met Huub maar werd pissed toen ze Jaap aan de kant wilden schuven voor Claire, want in mijn opini verdient Claire nog niet eens in de schaduw te staan van de andere 4, en hoe je het draait of keert Claire gebruikt Huub om hogerop te komen, in het spel, haar goed recht maar ik vind het verneukt. ik denk namelijk dat Huub bewerkt werd door Eric enz enz enz, zodat men van het hokje Huub eruit wilden werken op een smerige manier. nogmaals Huub vind ik echt een ettertje, een grafbuiltje, omhoog geklommen door wat Nathanael hem heeft aangedaan de eerste weken dat hij daar was, daar werd hij naar mijn mening publieks lieveling van, later flikte hij het idem dito naar anderen. en bleven mensen toch hangen. als het eerlijk zou zijn, zou het een finale worden tussen Brian en Huub. maar helaas, niks is eerlijk. en gaat het zoals het gaat. maar niets tegen jou hoor makker! gewoon het gevloek en getier van Nowlive naar mensen met een andere mening, komt mijn strot uit.
makker
 makker - woensdag 09 april 2008 - 20:05   quote  deeplink  
Ik begrijp jouw kant van het verhaal izzie. Vind de acties van Huub niet altijd even geslaagd en zal ook afkeuren als het gebeurd. Daarnaast zijn er ook acties van andere kant die niet door beugel kunnen. Met Claire heb je gelijk maar ja zoals je zegt haar goed recht. Ook Lieke is niet op een juiste manier binnen gekomen en verder vind ik het gevloek en getier in reacties van Nowlive ook niet betuigen van enig verstand. Net zoals trouwens op dit forum. Vind het zonde, maar hierdoor creeër je natuurlijk dat anderen ook zo gaan doen en dat maakt reacties zo onvriendelijk. Daarnaast het continu roepen dat ik dan maar naar Nowlive moet gaan vind ik ook jammer (zeg trouwens niet dat jij dat hebt gezegd ;) . Ik reageer via deze site omdat ik dat lekker makkelijk vind lezen en gewoon goed vind bijgehouden. En tja dat mijn favoriet Huub is moeten mensen maar voor lief nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2008 door makker --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 09 april 2008 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 april 2008 - 20:05 schreef makker het volgende:
Ik begrijp jouw kant van het verhaal izzie. Vind de acties van Huub niet altijd even geslaagd en zal ook afkeuren als het gebeurd. Daarnaast zijn er ook acties van andere kant die niet door beugel kunnen. Met Claire heb je gelijk maar ja zoals je zegt haar goed recht. Ook Lieke is niet op een juiste manier binnen gekomen en verder vind ik het gevloek en getier in reacties van Nowlive ook niet betuigen van enig verstand. Net zoals trouwens op dit forum. Vind het zonde, maar hierdoor creeër je natuurlijk dat anderen ook zo gaan doen en dat maakt reacties zo onvriendelijk. Daarnaast het continu roepen dat ik dan maar naar Nowlive moet gaan vind ik ook jammer (zeg trouwens niet dat jij dat hebt gezegd ;) . Ik reageer via deze site omdat ik dat lekker makkelijk vind lezen en gewoon goed vind bijgehouden. En tja dat mijn favoriet Huub is moeten mensen maar voor lief nemen.
nogmaals niks mis mee, zolang wij normaal met elkaar omgaan en niet je moeder vader theetante en de rest van de familie erbij betrekt, en dat schelden en uitdagen, dat loopt de spuigaten uit, en dat gaat dan over en weer, het ene woord lokt het andere uit, en voordat je het weet. maak je elkaar verbaal af, ook behoor tot de schuldigen zodra ik genoeg geprovoceerd word, stop ik ook niet. helaas. zit in de aard van het beestje, verdedig mijn gezin en zeker mijn vrouwtje tot het bloed uit mijn ogen komt. als het moet. dus gewoon gezellig kan ook al behoren we niet tot de zelfde aanhang.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 09 april 2008 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 april 2008 - 20:05 schreef makker het volgende:
Je hebt helemaal gelijk!

Ik probeer zo veel mogelijk 'foute' reacties te verwijderen maar helaas heb ik hier niet altijd de tijd voor en het moderator systeem heb ik nog niet af dus ik kan anderen nog geen toegang geven om berichten te verwijderen en tijdelijke bans op te leggen.

Ook al ben je Huub of Brian fan je mag hier altijd reageren en ik probeer alle 'ga dan maar naar nowlive' berichten te verwijderen.
Degene die dit elke keer doen krijgen vanzelf te zien wanneer het systeem klaar is dat ze eventjes een uur/uren/dag/week niet kunnen posten.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 09 april 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 april 2008 - 20:42 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk!

Ik probeer zo veel mogelijk 'foute' reacties te verwijderen maar helaas heb ik hier niet altijd de tijd voor en het moderator systeem heb ik nog niet af dus ik kan anderen nog geen toegang geven om berichten te verwijderen en tijdelijke bans op te leggen.

Ook al ben je Huub of Brian fan je mag hier altijd reageren en ik probeer alle 'ga dan maar naar nowlive' berichten te verwijderen.
Degene die dit elke keer doen krijgen vanzelf te zien wanneer het systeem klaar is dat ze eventjes een uur/uren/dag/week niet kunnen posten.
totaal begrijpelijk, totdat men je ook fysiek gaat bedreigen, zoals langskomen je kop verbouwen etc. dan wordt het net iets persoonlijker, althans voor mij, en je kan maar zo lang blijven reageren of negeren. dan ga je vanzelf terug jetsen.
frans-06
 frans-06 - woensdag 09 april 2008 - 21:46   quote  deeplink  
makker ik ben het volkomen met jou eens je moet eens ff lezen wat dat schorre morrie hier schrijft ,je mag hier alleen schrijven wat in hun straatje licht ,maar ja die miljonairs hier betalen die rat met zijn del hahahaha die hebben het voor het zeggen
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 09 april 2008 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 april 2008 - 21:46 schreef frans-06 het volgende:
makker ik ben het volkomen met jou eens je moet eens ff lezen wat dat schorre morrie hier schrijft ,je mag hier alleen schrijven wat in hun straatje licht ,maar ja die miljonairs hier betalen die rat met zijn del hahahaha die hebben het voor het zeggen
Voor iedereen gelden dezelfde regels, niet alleen jouw berichten worden verwijderd hoor ;)

En ik ben een Jaap fan!
frans-06
 frans-06 - donderdag 10 april 2008 - 08:25   quote  deeplink  
boudewijn als voor een ieder de zelfde regels gelden zou je die dan ook na willen komen,wel de boel provoceren en uitmaken zelfs familie ,gelijke monnikken gelijke kappen dan ben jij eerlijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Voicemail!

0.0049309