BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Pittige vragen

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 09 april 2008 - 18:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Pittige vragen

Claire en Huub vertrekken naar de Chill Room voor een interview met Radio 538. Claire mag het woord doen. "Vind je het niet wat snel?', vraagt dj Lindo nadat hij het stel gefeliciteerd heeft. "Ja het is heel snel!", lacht Claire. "Ik sprak Huub een tijdje terug, wil je daarvan een stukje horen?', vraagt de dj. Claire wil dit natuurlijk horen en dan horen we al snel Huubs stem aan de andere kant van de lijn. De Tilburgse moet gelukkig lachen om de antwoorden van haar verloofde. "Gaan jullie in gemeenschap van goederen trouwen?", wordt er dan gevraagd. "Nee! We houden alles strikt gescheiden", laat een besliste blondine weten. "Maar zo'n huwelijk gaat toch overal doorheen, toch ook door zo'n spel?", vraagt Lindo zich af. Maar Claire gaat hier tegenin. Het gesprek duurt niet heel erg lang en als de Tilburgse weer ophangt laat ze haar verloofde meteen weten dat ze zijn stem teruggehoord heeft. "Deed ik het goed?", vraagt ze liefjes. "Ja hoor", lacht hij terug. Goed gedaan hoor!

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 09 april 2008 - 18:26   quote  deeplink  
Hoe ziek kan je zijn ja ik zit in een spel zou je buiten de goudenkooi getrouwd zijn met Kikker nee . Ze is zo dom begrijp niet dat ze niet in kan zien dat ze zich zo belachelijk maakt . De volgende vraag waarom trouw je dan om het spel nee ik zit in het spel achterlijke Barbiepop met die domme lach en littekens.
Nu zie ik weer dat gekke lui bij nowfuckinglive.eu weer de topic hebben over Radio 538 noemt Kikker een Psycho tja nowfuckinglive.eu jullie roepen dit altijd bij Brain zie wat de meeste Nederlanders denken over die Kikker jammer voor jullie maar volgens jullie komt dit weer door de regie en hokje toch dat Kikker zo weer neer gezet wordt ja right.
tino
 tino - donderdag 10 april 2008 - 09:39   quote  deeplink  
het is gewoonweg niet meer te snappen hoe beide 'verloofden' hun huwelijk uit leggen, EEN ding is zeker, ze blijven niet bij elkaar (aldus clair) en huubke heeft vriendinnen nodig, dus is het huwelijk enkel en alleen : media-geilheid en dus ergens toch nog te snappen (moeilijk he).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Pittige vragen

0.0061869