BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire schrikt zich een hoedje

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 09 april 2008 - 18:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Claire schrikt zich een hoedje

Huub en Claire melden zich na het interview in de keuken. "Voordat je het weet, ben je getrouwd en heb je kinderen!", lacht Ricardo de verloofden toe. "Dinsdag ga ik een trouwjurk uitzoeken!", lacht de Tilburgse. Maar dan is het zover en moeten Claire en Jaap naar het grime-examen van Jaap! Maar wanneer Claire de Briellenaar gaat halen, heeft hij zijn terror-hoed opgezet. "Niet die hoed, Jaap", roept de blondine, die de bui al voelt hangen. "Jaap, gun haar dat papiertje", sist Huub wanneer ze van het bordes aflopen. "Want anders krijg je pas echt terror!", roept hij nog als de auto wegrijdt. We zijn enorm benieuwd of de grote Miljonair zich in kan houden! En natuurlijk of Claire haar examen haalt.

bron: tien.tv
makker
 makker - woensdag 09 april 2008 - 19:16   quote  deeplink  
Het zou erg min zijn al Jaap op deze manier iemands examen verknald. En dan maakt het geen donder uit als je Huub, Claire, Brian of Amanda heet. Het zou hem gewoon sieren om haar te helpen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 09 april 2008 - 19:24   quote  deeplink  
weet je nog dat Huub en Eric de nacht voor Natasia"s examen hebben geprobeerd te verstieren.
johan13
 johan13 - woensdag 09 april 2008 - 19:32   quote  deeplink  
vanochtend hebben jaap en huub afgesproken dat ze amanda de nacht voor haar examen wakker willen houden zodat ze weer zakt en nu mag jaap niet het examen van claire verknallen. een beetje vreemd en weer een teken dat huubje niet eerlijk is
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 09 april 2008 - 19:36   quote  deeplink  
hoop dat jaap het wel doet met clair flink verknallen doen hun morgen bij amanda ook japio je kan het laat ze jankend terug in de kooi komen
makker
 makker - woensdag 09 april 2008 - 20:01   quote  deeplink  
Zoals jullie hebben gelezen vind ik dat afkeurend bij iedereen. Voor iedereen die examen doet is het belangrijk dit te halen. Dus keur ik het af als mensen voor gek worden gezet of wakker worden gehouden. Als ze dan alsnog zakken vind ik dat ze niemand als schuldige kunnen aanwijzen en dat je reacties mag geven als "Lekker dat ze gezakt is".
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 09 april 2008 - 20:47   quote  deeplink  
Ik verwacht niet dat Jaap iets gaat doen om haar examen te verknallen. Hoogstens zodra ze het gehaald heeft!

En ach.. wakker houden is wat anders dan opzettelijk tijdens het examen iets doen.
johan13
 johan13 - woensdag 09 april 2008 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 april 2008 - 20:47 schreef Boudewijn het volgende:
Ik verwacht niet dat Jaap iets gaat doen om haar examen te verknallen. Hoogstens zodra ze het gehaald heeft!

En ach.. wakker houden is wat anders dan opzettelijk tijdens het examen iets doen.
het doel is hetzelfde, proberen dat de ander het examen niet haalt
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 09 april 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 april 2008 - 21:02 schreef johan13 het volgende:

[..]

het doel is hetzelfde, proberen dat de ander het examen niet haalt
het doel wel, maar niet het middel.

Iemand wakker houden is hun eigen verantwoordelijkheid, moeten ze maar niet in DGK gaan zitten.
Maar zelf iets ondernemen om een examen direct te laten verknallen is weer een stapje te veel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2008 door Boudewijn --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 09 april 2008 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 april 2008 - 21:28 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dhet oel wel, maar niet het middel.

Iemand wakker houden is hun eigen verantwoordelijkheid, moeten ze maar niet in DGK gaan zitten.
Maar zelf iets ondernemen om een examen direct te laten verknallen is weer een stapje te veel...
Kom op. niet voor Jaap. ik wed dat wanneer hij dit bij amanda's nagel stylistes diploma had gedaan, dat Huub en consoorten had staan juichen. en dan 6 weken werken aan een examen? wat voor diploma heb je dan? dat je van een creap een nog iets engere engerd kan maken, kan buiten de kooi ook, dag Claire tot nooit meer ziens.
frans-06
 frans-06 - donderdag 10 april 2008 - 09:05   quote  deeplink  
terror of niet voor alsnog is zij geslaagd, clair proficiat,,daar kan die domme doos nog wat van leren,voorlopig is ze gezakt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire schrikt zich een hoedje

0.0052049